Milepæler

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Hva er din baby sin siste milepæl?

Her er det å snu seg fra rygg til mage, nettopp 3 mnd!
 
Han snudde seg idag [emoji14] Den siste uka har vi jobba hardt mot det fordi han driver å legger seg på siden om kvelden, og vil være sikker på at rullinga skjer kontrollert først og at han kommer seg rundt igjen [emoji14]
Og i går kveld var han sååå nære, men at det var det første han skulle gjøre idag er jeg overraska over, mor gikk selvsagt glipp av det, men pappa var vitne til begivenheten ^^,
3 mnd og 2 uker [emoji7]
Så idag skal vi leke på gulvet hele dagen (eller så lenge han vil da:p)
 
Hun har så vidt kommet seg over på siden, så snuing ligger nok litt frem i tid (3 mnd her også). Hun har ledd for en stund siden, men bare to ganger så langt, så det er ikke noe hun har begynt skikkelig med.
 
Første barnet var 1,5 mnd eldre ved første rull så håper han her går før 17 mnd [emoji2]!
 
Her har hun ikke snudd seg ennå, men hun tar etter leker når hun ligger på gulvet og er nok ganske nær ved å snu seg.
 
Tar leken i vippestolen og stapper i munn. Ler på den søteste måten og trekker på skuldrene når jeg kommer å lager prompemyder :laughing025
 
Første barnet var 1,5 mnd eldre ved første rull så håper han her går før 17 mnd [emoji2]!

Av erfaring trenger det ikke bety så mye[emoji85] storesøster her rulla nesten ikke, var skikkelig treg. Men hun var den første i barselgruppa som gikk, fire dager før 1-årsdagen sin [emoji4] men det kan jo være et tegn så klart! Stor sannsynlighet for at han vil gå før 17 mnd [emoji4]
 
Her rullet han fra rygg til mage når han var 3mnd og 2 dager. Det eneste som gjelder nå er mageleie[emoji85] vil ikke bli snudd tilbake legger seg flatt ned og hviler før han setter igang igjen. Griper leker og putter i munnen. Fikk øye på tærne sine igår, når jeg prøvde å få ut litt luft med å sykle. Så ut som det skulle bli neste mål etter uttrykket hans [emoji23]
 
Back
Topp