Milepæl

Uventa nummer 3

Bli kjent med forumet
Da har jeg endelig nådd den første store milepælen, velkommen uke 12! Det føles veldig godt Har også kjent litt boblinger i magen, om det er baby eller luft er ikke godt å si. Neste milepæl blir ordentlige spark, det gleder jeg meg til!

Da har jeg endelig nådd den første store milepælen, velkommen uke 12! Det føles veldig godt Har også kjent litt boblinger i magen, om det er baby eller luft er ikke godt å si. Neste milepæl blir ordentlige spark, det gleder jeg meg til!
Gratulerer :D og så spennende med bobling, jeg syntes det var lettest å kjenne på kveldene når jeg lå helt i ro i senga i starten :love7gleder meg, uke 11 her i dag❤️

Jeg er også veldig fornøyd med 12 ukers milepælen :D
Gleder meg til å kjenne bevegelse! Men dette er første, så jeg vet nok ikke helt hva jeg skal kjenne etter i starten :p

Jeg er også 12+0 imorgen :love017 For en herlig følelse, og bare 8 dager igjen til TUL! ❤️

12+0 i morgen, og syntes jeg har kjent små bobler selv :D

Så gøy! Er bare 9+1 selv i dag, gleder meg til 12 uker

Stas, gratulerer ❤️ Er selv kommet over 12 uker nå nettopp, det er godt og betryggende. Tror også jeg kjenner den lille litt, men kiling og bobling. 2 gangs, kjente spark allerede i uke 14 sist :)

Hurra!! 12+5 her. Kjenner også bobler av og til. Er sikker på at det er fra baby:)

Hurra!! 12+4 her i dag ❤️ Har også kjent litt av disse boblene. Men klarer ikke helt å tro at det er babyen jeg kjenner:p kjenner disse son regel på kvelden etter jeg har lagt med ned i senga:p

Gratulerer til alle som har rundet 12 uker! :)

Her er det fremdeles 3 uker igjen :( 9+0 i dag.
Samme her.. er jo en evighet til uke 12 føler jeg, trur jeg er 9+4 i dag, men jeg kunne gjerne tenkt meg å vært i uke 37 allerede og bli satt igang jeg da:hilarious::bounce utålmodig som fy...

Gratulerer med 12 uker!

Jeg er 11 uker i dag! Hver nye uke kjennes som en stor milepæl her, jeg gleder meg masse over å lese ny ukesinformasjon osv.

Var også og tok blodprøver til KUB-testen i går og venter på innkalling til UL. Plutselig tenker jeg mer over at magen skal begynne å vokse og føler at jeg helst bør «skynde meg» å trene litt styrke og sånn...!

Back
Topp