Milepæl

Chia

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Tenkte vi kunne samle milepælen våre her. Hva de er og når vi har nådd de. Jeg syns det er kjekt å ha milepæler på veien, så blir det forhåpentligvis mange små gleder underveis!

Mine første milepæler er å komme til uke 8 med en levende og frisk spire, da jeg hadde sa i uke 7 for noen måneder siden. Så ser jeg fram til TUL i ca uke 10 og første svangerskapskontroll. Det er mange milepæler, men et sted må man jo begynne [emoji3]

Hva er dine første milepæler?

Første må vell være å få kommet inn til TUL å sett at det er noe Der, for jeg føler meg ikke gravid selv om testene sier det. [emoji14]

S
Første må vell være å få kommet inn til TUL å sett at det er noe Der, for jeg føler meg ikke gravid selv om testene sier det. [emoji14]
Signerer også denne!

Å komme trygt igjennom første trimester... Har tidligere hatt SA i uke 5 og i uke 9, så denne gangen må det gå bra <3

Å komme trygt igjennom første trimester... Har tidligere hatt SA i uke 5 og i uke 9, så denne gangen må det gå bra <3
Krysser fingrene for dere! Håper det går bra og at dere får en fin liten baby i armene i 2018 [emoji173]️

Krysser fingrene for dere! [emoji173] Vondt å miste så mange ganger... Forhåpentligvis er dette gangen hvor dere går hele veien til mål [emoji170]

Komme seg gjennom 1. trimester ❤️ Og mulig TU når vi er på ferie i marokko i januar hos mine svigerforeldre. Er alle TU innvendig?

Komme seg gjennom 1. trimester [emoji173]️ Og mulig TU når vi er på ferie i marokko i januar hos mine svigerforeldre. Er alle TU innvendig?
Ja, det er kun innvendig. Skal vell godt gjøres at de klarer å få med noe fra utsiden så tidlig.

Komme seg gjennom 1. trimester [emoji173]️ Og mulig TU når vi er på ferie i marokko i januar hos mine svigerforeldre. Er alle TU innvendig?

Nei. Jeg tok utvendig i uke 9. Og da så vi en liten spire og et bankende hjerte. Men det kommer nok litt Ann på hvor det er og hvilken praksis de har[emoji6] men innvendig er virkelig ikke så ille som alle skal ha det til synes jeg. De er jo profesjonelle.

Nei. Jeg tok utvendig i uke 9. Og da så vi en liten spire og et bankende hjerte. Men det kommer nok litt Ann på hvor det er og hvilken praksis de har[emoji6] men innvendig er virkelig ikke så ille som alle skal ha det til synes jeg. De er jo profesjonelle.
Her hvor jeg bor har de kun TU innvendig. Jeg synes ikke det er ille, det verste med det hele er den kalde geleen [emoji14]

Jeg har i grunnen ikke problem med innvendig, men tenkte at det er litt andre praksiser i Afrika mtp å ha med gubben. Også kunne sikkert svigermor tenke seg å være med, men om det er innvendig føler jeg ikke akkurat helt for det x)

Milepælen min blir vel først TUL i uke 10 ca og etter det 12 fullgåtte uker. Vi venter nok litt lenger med å fortelle det denne gangen om vi kan. Har veldig lyst å drøye å fortelle det på jobb før jeg vet noe mer om neste års jobb, står mellom fast/vikariat. Og tipper dette blir i slutten av februar, ca når jeg er i uke 14.. vi får se, nærmeste familien får uansett vite det uke 12[emoji4]

Første milepæl er å komme meg gjennom uka. Hvis jeg fortsatt har symptomer på mandag skal jeg bestille TUL :)

Back
Topp