Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 14+1 i dag og har hatt litt antydning de to siste dagene, men går raskt over igjen... Strekt og tøyd mye i nederste del av magen og lysken også de siste dagene da...
Er sikkert ganske så normalt, men jeg forbinder det med at ting ikke har gått så får litt klump i magen hver gang jeg kjenner det...
Jeg har hatt en del av det siste uken og litt vonde stikk som går fort over på høyre side under navlen. Skal på UL idag (planlagt for 2 uker siden). Håper alt et bra og at det ikke er noe å bekymre seg for
Vis du har veldig vondt må du jo til legen . Men det er jo mye ubehag når livmoren vokser. Men det skal jo ikkje vare så lenge om gangen. Her har eg noen dager som er veldig ubehagelige og neste dag er alt fint. Nesten som livmoren vokser mye en dag og tar pause neste men Kynnere og stikkinger er normalt
Kan være livmora som vokser
Vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut.....
Men dersom du har smerter så er det nok ikke det. Da ville jeg tatt kontakt med lege.
Jeg har det tidvis jeg også, særlig mensmurringer i korsrygg. Spurte legen om det når jeg var for å ta influensavaksinen, og han sa det ikke var noe å bekymre seg over. Med mindre det var sterke smerter.
Har stadig menssmerter, nesten hver dag og ofte ganske vonde. Jm sa det var normalt i denne fasen da det er mye endringer for livmor og det rundt. Så lenge det ikke er blødninger skal det visst være ufarlig...