Milde mensensmerter/murringer

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
hei dere, jeg er 28+3 i dag og har de siste par dagene kjent litt mensesmerter eller murringer i nedre del av magen. Veldig mildt og ikke vondt, men kunne litt i går og i dag på ca samme klokkeslett (12-14 tiden).

Andre som har opplevd lignende?
 
hei dere, jeg er 28+3 i dag og har de siste par dagene kjent litt mensesmerter eller murringer i nedre del av magen. Veldig mildt og ikke vondt, men kunne litt i går og i dag på ca samme klokkeslett (12-14 tiden).

Andre som har opplevd lignende?

Ja, har sånn selv. Er 31+2.. Men tror ikke det betyr noe som helst for min del ihvertfall. Om du er usikker burde du kontakte jordmoren din, eller lege om du går dit på kontroller.
 
Ikke nødvendigvis, jeg har masse kynnere og det er forskjellig fra mensmurringer
Ja jeg er ikke noe leksikon på det:wtf::hilarious:
Men er det jeg har fått beskjed om tidligere Iallefall:facepalm:
Men er man usikker og det er «skikkelige» tak så bør man kontakte FL/JM eller føden
Det kan også være tegn på UVI

så mange muligheter:woot:
 
Hvis du er flergangsfødende er det vanlig at modningen kan begynne tidlig. Har selv murringer og strekk og press. Kynnere også. Alt er bare modning. Er i uke 32. Kan ikke en gang trekke pusten uten at det gjør vondt der nede. Dette blir min 3. Har aldri hatt så mye modning og plager av at livmoren øver seg til fødsel. Regner med at det blir noen nydelige etterier også Hehe
 
Jeg får plutselig strekk og murringer /menssmerter. Jeg tror det er baby som presser seg nedover eller endrer stilling.
 
Høres ut som litt kynnere
Kynnere har jeg hver dag, da strammer hele livmoren seg og jeg får vondt på noen av de. Nå strammet ikke livmoren seg i det hele tatt. Det kan ikke sammenlignes! Var lette murringer bare. Syns bare det var rart fordi jeg opplevde ikke det sist. Kjennes heller ikke ut som ligamentsmerter.
 
Kynnere har jeg hver dag, da strammer hele livmoren seg og jeg får vondt på noen av de. Nå strammet ikke livmoren seg i det hele tatt. Det kan ikke sammenlignes! Var lette murringer bare. Syns bare det var rart fordi jeg opplevde ikke det sist. Kjennes heller ikke ut som ligamentsmerter.

Det er heldigvis normalt :) hvis du føler deg usikker kan du jo få en time for å sjekke at cervix er upåvirket?
 
Det er heldigvis normalt :) hvis du føler deg usikker kan du jo få en time for å sjekke at cervix er upåvirket?
Høres ut som at det er normalt etter at jeg har snakket med et par venninner. Jeg bare ble litt satt ut fordi jeg ikke opplevde det med første. Jeg får tett oppfølging på sykehuset med kontroller hver 2.-3. uke, og kan ringe og få ekstra kontroll når jeg vil omtrent dersom det er noe ja :) Hvis det fortsetter igjen i morgen, så tar jeg nok en telefon bare for å være sikker :)
 
Jeg har og hatt det til tider og tenk litt sånn shit! Men det roer seg heldigvis. Er det rier er man som regel ikke i tvil...
 
Høres ut som at det er normalt etter at jeg har snakket med et par venninner. Jeg bare ble litt satt ut fordi jeg ikke opplevde det med første. Jeg får tett oppfølging på sykehuset med kontroller hver 2.-3. uke, og kan ringe og få ekstra kontroll når jeg vil omtrent dersom det er noe ja :) Hvis det fortsetter igjen i morgen, så tar jeg nok en telefon bare for å være sikker :)
Har du tatt kontakt med føden eller gikk det over?
Jeg har akkurat samme som deg bare ikke til samme tid. Kommer og går med murringer fra magen og bak mot ryggen. Akkurat som jeg har når jeg har mensen og det ligner mye på stedet jeg kjente riene sist...
 
Har du tatt kontakt med føden eller gikk det over?
Jeg har akkurat samme som deg bare ikke til samme tid. Kommer og går med murringer fra magen og bak mot ryggen. Akkurat som jeg har når jeg har mensen og det ligner mye på stedet jeg kjente riene sist...
Hadde det ikke i forgårs tror jeg, men kjente litt på det igjen i går. Både på magen og ryggen, som milde mensesmerter som du skriver. Men jeg tror det kanskje bare er modning eller noe, aner ikke. Har ikke ringt føden i og med at jeg kjenner masse bevegelse og ikke har noen andre symptomer på at noe skal skje. Skal jo på kontroll neste tirsdag, så venter til da om ikke noe annet skjer eller jeg blir bekymret.
 
Back
Topp