Milde måne.. (smileys)

3småstjerner

Glad i forumet

Altså jeg har holdt på å poste noen GROVE smileys... Som jeg trodde var søte og smilende..Men når jeg så litt nærmere var det jo skikkelige perverseemoticon

Så hvis det dukker opp en rar smiley fra meg, så er det IKKE med meningen...eller kanskje...emoticon

haha... tror ikke du er den eneste som har gjort. har som regel bare oversett d. men måtte kommentere d her i en tråd hvor d var om å sove på magen:p

Hvordan får en satt inn smileys i det hele tatt ?

Du får satt inn smiley ved å trykke på den smilyen oppe ved den linja på toppen av tekstboksen du skriver i. Der man også kan forandre skriftstørrelse, farge på skrift etc.

Ja, det har blitt hakket vanskligere å velge "rett" smiley når de ligger hulter til bulter:p

Får ikke opp en slik smiley boks jeg ...

Tussi75 skrev:
Får ikke opp en slik smiley boks jeg ...

Ikke jeg heller lenger.. Får det bare oppnår jeg poster en ny tråd.. Merkelig! Men det går seg sikkert til snart :):)

Annasverden skrev:

Altså jeg har holdt på å poste noen GROVE smileys... Som jeg trodde var søte og smilende..Men når jeg så litt nærmere var det jo skikkelige perverseemoticon

Så hvis det dukker opp en rar smiley fra meg, så er det IKKE med meningen...eller kanskje...emoticon

hahaha ja. fatter ikke hvorfor de ligger inne. kan jo endre oppfatningen av et svar drastisk. hahaha

emoticon

Jeg brukte de kjempemasse da jeg først kom på bv... trodde også de var søte og uskyldige emoticon

Back
Topp