Mikkelparken

latterjenta

Elsker forumet
Dere som har vært der:

Hvordan er det å ha med seg en toåring dit?
Er det masse aktiviteter som passer for så små, eller burde vi vente til han blir eldre?

Takk for svar [:)]
Har veldig lyst til å dra dit...
Noen fler som har erfaringer fra dette stefet?!

Me var der rett før eldsta jento vart 2 år .. heilt supert [:D]
Ville bestillt hytta fort .. for der blir da fort fullt ... [:)]

Vi var der da vår eldste var 3,5 år. Fantastisk kjekt! Tror det går helt greit med en 2-åring også. I alle fall den parken som passer best for de yngste i Norge, det er jeg nesten sikker på[;)]

ORIGINAL: *petra*

Me var der rett før eldsta jento vart 2 år .. heilt supert [:D]
Ville bestillt hytta fort .. for der blir da fort fullt ... [:)]

Noen anbefalinger ang overnatting da? [:)]
Da trur jeg vi går for at vi reiser hit i ferien, hvis vi får overnattingsplass...
Et par dager her, også videre til Bergen kanskje?

Vi trives best på hotell, og lå på Kinsarvik fjordhotell, sånn ca 2 minutter å gå fra parken. De har lekerom i kjelleren og gratis middag for barna på hotellet. Anbefales!

Mikkelparken: http://www.mikkelparken.no/

Mikkelparken passer BEST for små barn faktisk, når de blir større blir den fort litt kjedelig..

Og hyttene på Hardangertun camping er kjempeflotte og ganske rimelige.. Den ligger nedenfor parken og må for all del ikke forveksles med den andre som bare er [:'(]

ORIGINAL: *mumfie*

Helt ærlig! skitten ekkel park!!

Seriøst?
Vi er der en tur nesten hver sommer, og jeg har ALDRI opplevd at det har vært skittent der..

vi var der da mini var 10 mnd. ( kunne ikkje gå). hans syns det var kjempe kjekt! masse fine farger og de har et eget rom for de aller minste. vi hadde og med oss en 2åring som hadde det heeeelt supert! kjempe gøy:D

derimot overnatting. ikkje ta loftus camping.. eg datt igjennom sengen mittt på natten[:-] der er det litt skrøplig altså [8D]

Kanonkjekk park for de små[:D][:D][:D] Var der for første gang i fjor me datteren vår som da var 2 år, hun snakker om d enda[;)] skal helt klart dit igjen, men da tar vi med grillmat/egen mat for gikk mye i burgere og pølser

vi var der i sommer, og da hadde det regnet masse dagene før. så derav skittent, for det blir fort litt gjørmete.. men utenom det , superkjekt[:D]

Åh nå ble eg glad iallefall, for vi skal der i sommer[:D]
Godt det passer for små barn [:D]

Back
Topp