Mikkelparken!

Cathygirl

Forumet er livet
På lørdag tok vi turen til Mikkelpark i kinsarvik[:D]
Min mann hadde fått tipset av en kollega som skulle dit i helgen så vi fant ut at vi sku ta oss en dagstur[:D]
Egentlig skulle turen tatt litt over 2 timer, men pga ferge som gikk skjeldent så vi kjørte en annen vei, men der var tunnellen stengt pga en ulykke så vi igjen måtte kjøre en annen vei så tok jo turen over 4 timer! Var like før vi ga opp hele greien! Men vi kom frem til slutt og vi angrer ikke på at vi dro! Var et kjempe fint sted og snuppa STORKOSTE seg!!![:D][:D] Var masse kjekt å gjøre der som å hoppe trampoline, bade, kjøre båter, kjøre biler, sykle, se på dyrene (som vi aldri kom til), tegne, flere forskjellige lekerom. D beste rommet var i et stort telt. Der var vi plutselig på ablegøyer (lekeland)[:D] Der kunne en sliten mor sitte og slappe av med noe drikke mens pappa og snupp løp rundt[:D]

Vi kom ganske så sent hjem da! Var ikke hjemme før kl 23 da vi stoppet på voss på vei hjem for å spise litt. Men vi fikk sove lenge på søndagen da[;)][:D]

Utrolig nok så møtte jeg en venninne på voss[:D] Hun bor der da og så e ikke voss største plassen på jord, men at hun sku komme inn på samme spisested som vi var på var jo ikke store sjansen[:D] Har ikke sett henne på et år og da var vi også på gjennomreise i voss. hehe... Var så kjekt å treffe henne!!
Får så lyst til å ta turen opp dit av gammelt av! Hadde noen gøye helger der i min litt rebelle ungdomstid[;)][8D][:D]

Ihvertfall!! Kan virkelig anbefale MIKKELPARKEN for alle sammen! Passer veldig fint for barn i denne alderen![:D]
Vi ska tilbake igjen og få med oss alt vi ikke fikk med oss denne gangen[:D]

Høres gøy ut[:)]

Back
Topp