Migreneee

LSførstegangs

Glad i forumet
Er det flere som tar imigran? :-):-/
Det er helt grusomt å ligge med bankende hjernehalvdel og ikke kunne ta noe.. I tillegg å slite med hyperemesis.
På kvinneklinikken sa de at jeg kunne ta imigran 4 timer etter en zofran. Jeg trenger søvn, men får litt dårlig samvittighet for medisin selvfølgelig :'( :'(

Jeg hadde migrene under svangerskapene, men holdt meg unna imigran:)
Fikk beskjed om å ikke ta det, er noen år siden så aner ikke hvordan det er nå.
Fikk Paralgin forte som jeg tok når det ble for ille:)

Oki, syns forte høres mer skummelt ut enn imigran.
Eg får spørre legen hvordan det egentlig er med forte..
Tryggmammamedisin.no skrev til meg at imigran går bra men helst ikke ofte såklart.

Hadde også migrene under svangerskapet. Tok ikke noe for det da. Lå hovedsaklig på ett mørkt og kaldt soverom med en kald klut over ansiktet..

Legen min ringte en lege på Ullevål for å høre om Imigran, og man skulle veie fordelene opp mot ulempene. Hadde jeg sinnsykt vondt skulle jeg ta imigran istedet for å ligge med masse smerter.

Legen min ringte en lege på Ullevål for å høre om Imigran, og man skulle veie fordelene opp mot ulempene. Hadde jeg sinnsykt vondt skulle jeg ta imigran istedet for å ligge med masse smerter.

Som du sier, man skal veie fordelene opp mot ulempene. Sjekk også hva Felleskatalogen sier. Tar selv Imigran til vanlig og er gravid nå, men har ikke hatt behov for å ta det foreløpig.

Som du sier, man skal veie fordelene opp mot ulempene. Sjekk også hva Felleskatalogen sier. Tar selv Imigran til vanlig og er gravid nå, men har ikke hatt behov for å ta det foreløpig.

Fra jeg fikk beskjed om at jeg kunne bruke imigran på de verste anfallene fikk jeg svakere og færre anfall, så jeg klarte meg uten imigran. Hadde nok litt med at jeg psykisk slappet mer av når jeg visste jeg kunne ta medisin, men og at jeg var 4mnd på vei og da forsvant migrenen i første svangerskap og. Men det kom tilbake i rakettfart etter begge fødslene :(

Back
Topp