Hei.
For dere med migrene, tar dere migrenemedisiner når dere er gravide?
For dere med migrene, tar dere migrenemedisiner når dere er gravide?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er endelig, som gravid, migrenefri etter over 1 år med så og si sammenhengende migrenehelvete. Løsningen er at jeg må være gravid og amme resten av min karriere
Har fortsatt dager med spenningshodepine, men migrenen har heldigvis forsvunnet. Krysser fingrene for at den ikke kommer tilbake i svangerskapet eller så lenge jeg ammer.Hehe håper det skjer for meg også sliter med kronisk migrene :/
Sånn er det her og... Tilbake til marerittilstander då mensen kom tilbake etter ammeslutt.Er endelig, som gravid, migrenefri etter over 1 år med så og si sammenhengende migrenehelvete. Løsningen er at jeg må være gravid og amme resten av min karriere
Har fortsatt dager med spenningshodepine, men migrenen har heldigvis forsvunnet. Krysser fingrene for at den ikke kommer tilbake i svangerskapet eller så lenge jeg ammer.
Har vært redd for i det hele tatt å skulle få barn med tanke på migrenen, og at jeg har nok med meg selv når jeg er syk. Men, både leger og nevrologer har sagt: kjør på. Så vi turte endelig å prøve
Har hatt migrene og spenningshodepine etter at eg besvimte på videregående og slo nakken/hodet for ca 12 år siden. Det har bare blitt verre og verreslitsomt... håper du blir kvitt smertene [emoji173]
Sånn er det her og... Tilbake til marerittilstander då mensen kom tilbake etter ammeslutt.