Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Jeg skal til fastlegen på tirsdag så får høre med henne da. Godt å vite at det finnes noe der ute som kan hjelp! For det var jammen meg helt forferdelig. Har nok vært litt vell høyt tempo denne uken, må nok skru ned litt å få nok søvn for å prøve å unngå dette i det lengste!Sniker litt. Fikk beskjed fra jordmor om at imigran er nå godkjent for bruk under svangerskap![]()
Takk for svar! Jeg skal til fastlegen på tirsdag så får høre med henne da. Godt å vite at det finnes noe der ute som kan hjelp! For det var jammen meg helt forferdelig. Har nok vært litt vell høyt tempo denne uken, må nok skru ned litt å få nok søvn for å prøve å unngå dette i det lengste!
Jeg har også fått beskjed om at jeg kan fortsette og bruke imigran. Er tortur å gå gjennom et anfall uten noe!Sniker litt. Fikk beskjed fra jordmor om at imigran er nå godkjent for bruk under svangerskap![]()
Jeg har opplevd at migrene anfallene har blitt mye sjeldnere etter at jeg ble gravid! Jeg har egentlig kronisk migrene og spenningshodepine. Har typisk 4-5 dager i måneden uten vondt i hode. Og ingen medisiner virker på meg, ikke anfallsmedisiner og ikke forebyggende. Måtte migrenen deres også bli bedre!Jeg går til nevrolog ettersom jeg har ekstrem migrene. Gikk på hjertemedisin 3ganger dagen for å forebygge anfall. Var hos nevrologen på onsdag og snakket om medisinering ved anfall. Fikk beskjed av henne at man absolutt ikke skal bruke triptaner under graviditet, men om det virkelig ble ille så kunne man dra på legevakten for å få behandling med morfin, det skulle fosteret tåle. Om man ammer kan man ta triptaner, men da må man pumpe og kaste all melk i 24-timer etter anfallsbehandling.
Sjansen for at migrenen blir verre under graviditet er 30%, i de aller fleste tilfeller så forsvinner den.
Frem til uke 25 eller noe kunSniker litt. Fikk beskjed fra jordmor om at imigran er nå godkjent for bruk under svangerskap![]()