Migrene

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Sitter på jobb med migrene. Aner ikke om jeg er gravid og vet ikke om jeg kan ta tablett. Vanskelig.

Ta tablett sier nå jeg :-) Du må bare leve normalt til du får noe svar.. Det er ikke farlig :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg skal klare meg ut arbeidsdagen siden jeg har slækk kontorjobb, men blir det verre tror jeg at jeg tar en, ja.

Det er mangen som ikke finner ut de er gravide så tidlig!
Om de går på prevensjon, ikke prøver egentlig og sånn, de gjør mye som å røyke å drikke og sånn så er absolutt ikle farlig å ta en!:)

Det er jo først når morkaken virker og tar opp blod fra mor at fosteret blir påvirket av sånne ting. Så tror nok det skal gå greit så tidlig

Hei! Universitetet i Oslo har en undersøkelse gående om migrene og medisiner under svangerskap og amming. Den er nettbaser og man er helt anonym :) Studien skal undersøke risikooppfatning, informasjonsbehov og holdninger til migrenemedisiner under svangerskap og amming, og man kan delta om man er over 18 år, er gravid eller har et barn på under 1 1/2 år, og har migrene :) Resultatene vil kunne bedre svangerskap- og barselsomsorgen for kvinner med migrene i fremtiden. Sjekk det ut på http://bit.do/mimega eller på facebook/mimegastudien :)

Det er jo først når morkaken virker og tar opp blod fra mor at fosteret blir påvirket av sånne ting. Så tror nok det skal gå greit så tidlig

Dette skjønner jeg ikke helt, da burde jo dette gjelde snus også, det blir jo tatt opp i blodet? :p

Tror egentlig ikke det jeg heller. Men noe stopper meg liksom.
Er det migrenemedisin du tar? Jeg holder meg unna de og tar heller to paracet og legger meg. Har heldigvis bare 1-3 migreneanfall i året som er så kraftige at jeg ikke tåler lyd/lys og må kaste opp. Ellers er det "lette" anfall 4-6 ganger i mnd :/

Back
Topp