Migrene? Relpax?

tuppis

Glad i forumet
Eg sliter kjempe masse med migrene... :.(
sånn sinnsykt mye..
er det flære?tar dere medisin om dere er nødt?
jeg tar relpax,som veldig sterk med varselstrekant..
legen min sier eg kan ta om veeeldig nødvendig..men d gjør ondt i samvittigheten hver gang jeg må ta en..jeg blir helt slått ut når jeg har migene,og har ikke sjangs til å la vær noen gang..
paracet er ikke hjelp i...[:(]

Slet veldig med migrene sist svangerskap, hadde mye vondt de tre fire første mnd. Men SÅ ble det mye bedre, og etter at han var ute har jeg nesten ikke hatt ett eneste anfall! Ikke noen vidre gode råd det her, men mere ment som trøst, det kan bli bedre så får krysse fingrene for det.
Brukte ikke medisiner under svangerskapet da (har maxalt som er i samme gata...), men var jommenmeg fristende mange ganger....
Riktig god bedring til deg.........!!! [&:]

huff så kjedlig da[&o][:(]
håper virkelig det går over snart og du ikke får så mange anfall av utover.
og skjønner du blir bare nødt til å ta dem pillene når det blir for jæ.......
jeg har ikke migrene , men kronisk bihull betenelse[:-]
har opperert to ganger , men i perioder kommer det for fult[:-][:'(]

men men

masse god bedring[:)][:)]

å stakkars!
håper migrenen blir bedre for oss og da[:)]
jeg har ligget i 5 dager nå, idag er eg litt piggere..[:D] bank i borde!
har det minst 3 g uker, d er d minste..e så lei:-(
har ikke noe overskudd[:(]

tusen takk tupper:-)

Her hjemme har vi noen smertestillende fra usa som funker knall på migrene.. men vet ikke om man burde brukes under graviditet... Heldigvis ikke et stort problem her.

Sender en trøste klem og en god bedrings klem og håper det blir bedre...

ORIGINAL: SpermBlomsten

å stakkars!

Nei nå syns jeg synd på deg....er jo helt forferdelig å ligge sånn.....! Har du noen rundt deg som kan varte deg opp litt da? Salt chips og cola syns jeg hjelper når man har kommet seg dit at man orker å spise noe da... [8|] usj nei igjen god bedring! ikkeno godt det der....!

ORIGINAL: M.O.S.H.I

ORIGINAL: SpermBlomsten

å stakkars!

Nei nå syns jeg synd på deg....er jo helt forferdelig å ligge sånn.....! Har du noen rundt deg som kan varte deg opp litt da? Salt chips og cola syns jeg hjelper når man har kommet seg dit at man orker å spise noe da... [8|] usj nei igjen god bedring! ikkeno godt det der....!

det er ikke noe kjekt[:(]
så har jeg så mye eg skulle tatt tak i, men trenger mer energi..er helt tappa..å det er så kjedeligt..
blir lange netter, å lange dager med så mye smerter[>:]
ja hr jo veninner rundt mg, men ærlig så vil jeg bare samle meg selv å få opp humøret for vil ikke atde skal se meg å sliten[>:]
åå det hørtes godt ut[:)]her hjelper det md popcorn å cola..men kor sundt e det når du har ondt hver dag da?[:-]hehe..
uff..
håper den holder seg vekke idag vertfall,så får eg en da fri[:)]

Jeg og har relpax..

Har heldigvis ikke hatt migrene på leenge, og sliter lite med hodepine i det hele tatt nå.

Men legen min sa at jeg ikke kunne ta medisin nå som jeg er gravid...?

de legene eg har vært oss har sagt at de går fint så lenge det er nødvendig.

Jeg får migrene hver gang jeg jobber og tror det har noe med lyset på jobb å gjøre.
Jobber på sykehjem og der er ofte sånne sterke lys.
Idag drarr jeg MASSE vann igjennom dagen og slapp heldigvis unna den verste migrenen, merket ikke noe før jeg kom ut i dagslys.
Og ja jeg tar en paracett eller to vist jeg har kjempevondt, men ikke for ofte.

Back
Topp