Migrene og medikamenter.

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Hei.
I dag har jeg hatt kraftig migrene. Sliter vanligvis med det, og har aldri hatt så kraftig migrene før.
Jeg var fullt bestemt på at jeg skulle ikke ta noen form for medikamenter, men greide til slutt ikke å holde ut.

Har til sammen i dag tatt 2.5 g paracetamol(5stk), 500mg Naproxen.

Nå er jeg veldig beskymret for at jeg har skadet lille i magen.
Noen som har noen tanker om dette?

Jeg har også migrene, og har et høyt antall anfall i mnd. Har gjennom hele prøverperioden (6år) redusert medisinbruken drastisk da dette kunne påvirke hormonene. Jeg er ganske bestemt på å ikke ta noe nå mens jeg er gravid, dette etter anbefalinger fra fastlege. Han sa at jeg heller ikke burde ta paracet.

Hvordan dette kommer til å gå de neste 8 mnd er jeg usikker på, men jeg får heller være slått ut ordentlig et par dager bes kraftige anfall, enn å ta medisiner da.

Foreslår at du kanskje har en samtale med din fastlege om hvordan best å løse dette for din situasjon.

Hei.
I dag har jeg hatt kraftig migrene. Sliter vanligvis med det, og har aldri hatt så kraftig migrene før.
Jeg var fullt bestemt på at jeg skulle ikke ta noen form for medikamenter, men greide til slutt ikke å holde ut.

Har til sammen i dag tatt 2.5 g paracetamol(5stk), 500mg Naproxen.

Nå er jeg veldig beskymret for at jeg har skadet lille i magen.
Noen som har noen tanker om dette?
Dette bør du definitivt snakke med lege om asap til uka:)

Back
Topp