Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei immigran kan nok ikke brukes.
Men er ikke helt sikker.
Er det spenninger i nakken som kan gjøre det tror du?
Hva med en ispose på nakken? Kanskje det lindrer litt?
Ja prøv det.Både nakke og søvn vil jeg tro.
Verdt ett forsøk! Finne frem grønnsakspose jeg Takk for tips
Uff... Føler med deg... Sliter med det samme. God bedring Vet ikke Ng imigran..Jeg har migrene, og har prøvd paracet og ibux til ingen nytte.
Jeg får ikke lagt meg til å sove på dag eller natt. Hva kan lindre? Noen forslag?
Er tom for imigran, men den kan vel uansett ikke brukes under amming?
Imigran kan man helt fint bruke mens man ammer. Jeg sliter ekstrem med migrene og ble mye verre under graviditeten, amming og etterpå.
Sjekk www.relis.no
Evt kan du også kontakte tryggmammamedisin.no som svarer utelukkende på spørsmål om medisner under graviditet og amming. De er fantatisk flinke! (Samme personen som står bak Relis.no)
En ting er helt sikkert har man migrene så hjelper det verken med paracet, ibux, massasjen eller varm dusj!
Imigran virket ikke på meg heller, så jeg måtte ha en annen type triptaner. Av den grunn måtte jeg vente seks timer med å amme. Så jeg tok de om kvelden nå hun hadde sovnet, hun sov igjennom, så jeg måtte ikke opp om natta å amme.
Legene har ekstremt variert kunnskap om bruk av medisner under graviditet/amming, så igjen ta kontakt med tryggmammamedisin.no
Jeg fikk beskjed om å ikke ta ibux under amming..Jeg tror imigran ble frarådet i svangerskap før, men de har nå kommet fram til at det er ok. Da burde det gå greit med amming. Sjekk det ut.
Her funker ikke paracet, kun ibux. Prøvd full dose av ibux alene?
Har du noen til å massere deg? Nakke, skuldre, hodebunn etter behov? Etter en varm dusj.
På det værste har jeg brukt ispose - da trekker blodårene seg sammen.
Jeg tror imigran ble frarådet i svangerskap før, men de har nå kommet fram til at det er ok. Da burde det gå greit med amming. Sjekk det ut.
Her funker ikke paracet, kun ibux. Prøvd full dose av ibux alene?
Har du noen til å massere deg? Nakke, skuldre, hodebunn etter behov? Etter en varm dusj.
På det værste har jeg brukt ispose - da trekker blodårene seg sammen.
Står i samråd med lege, det vil vel si når det er helt nødvendig. Jeg har tatt 200mg 2 ganger ila ammeperioden og da var baby over 6 mnd. Liker det ikke, men bare for å ta værste toppen så man klarer å fungere noe.Jeg fikk beskjed om å ikke ta ibux under amming..