Migrene-ish, flere?

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Er nå 4+6, og den siste 1,5uka har jeg hatt migrene hver kveld. Noen dager sånn at jeg har lagt meg på kaldt og mørkt rom etter jobb og sovet til neste morgen. Har ikke migrene ellers.

Flere som opplever det sånn plutselig? Jeg gjetter jo at det er sv.skapsrelatert...

Jeg har lest at flere her på forumet sliter med hodepine, så det kan godt være svangerskapsrelatert..

Jeg personlig har ikke det.

En kollega av meg har hatt svangerskapsmigrene begge svangerskap, og der startet tidlig :/

En kollega av meg har hatt svangerskapsmigrene begge svangerskap, og der startet tidlig :/

Jeg har lest at flere her på forumet sliter med hodepine, så det kan godt være svangerskapsrelatert..

Jeg personlig har ikke det.

Hmm, en ny ting å google! Veldig påfallende timing altså...
Hmm, må søke litt på forumet også.

Hadde ikke det sånn sist.

Jeg har slitt med migrene de andre svangerskapene mine... men bank i bordet ikke noe migrene enda denne gang å jeg håper det forblir slikt

Har ikke migrene men økt hodepine nå når jeg går gravid. Har som regel aldri det ellers.

Var det noe mønster i når det dukka opp ila døgnet?

Ja der kom ekstra tydelig frem når jeg ble trøtt eller sliten, så hjalp på å hvile så mye som mulig når det lot seg gjøre

Ja der kom ekstra tydelig frem når jeg ble trøtt eller sliten, så hjalp på å hvile så mye som mulig når det lot seg gjøre

Haha, du, det gir mening! Som regel starter det hos med i 17tiden, men denne uka har vært stress på jobb så starta etter lunsj..

Jeg har veldig skjeldent hodepine. Men de siste par ukene har det ofte kommet på kvelden når jeg er sliten og hvis jeg blir stressa på jobb. Migrene er det ikke, «bare» vanlig hodepine.

Her er det motsatt. Har ikke hatt migrene etter jeg ble gravid. Tidlig i sommer så hadde jeg to anfall . Bank i bordet alså, jeg vil ikke ha det. Jeg har fått det etter barn nr 2 ble født for 2,5 år siden.

Her er det motsatt. Har ikke hatt migrene etter jeg ble gravid. Tidlig i sommer så hadde jeg to anfall . Bank i bordet alså, jeg vil ikke ha det. Jeg har fått det etter barn nr 2 ble født for 2,5 år siden.

Hmm, ja jeg har hørt mest om den varianten, at det blir borte ved svangerskap.

Her er det også motsatt. til vanlig har jeg mye migrene men etter at jeg blei gravid så har den blitt borte. sånn var det i de andre svangerskapene mine også.

Back
Topp