Migrene - gode råd

x1xUlli

Blir kjent med forumet
Har så intens migrene. Gode råd noen ?[:o]

tabletter?

Jeg sliter selv med Migrene til tider.. Å jeg har fått noe som heter Cataflam av legen..
Men det finnes masse forskjellig..

Når jeg har det så pleier jeg å legge meg i ett mørkt rom med vinduet på vid gap..Masse luft..Å så sover jeg så lenge jeg kan..

Ikke lese, se tv, høre musikk eller sitte foran pc er lurt..

Lykke til

Har både tannverk og migrene samtidig. [:'(] Holder på å krepere fullstendig her [:'(]

Tror kansje jeg hadde gått å lagt meg hadde jeg vært deg.. Det hjelper ikke å sitte forran pc`n..

God bedring

Takk, det kan eg trenge. Har forestten før eg blei gravid tatt store mengder imbumetin (ibux) har etterpå eg fant det ut berre tatt paracet. Det er det man kan bruke eller ?

# Skal komme meg til tannlegen, hadde det ikkje vært for skrekken#

Sambo har okkupert soverommet til film [:'(] Skal nok legge meg, prøvde men det hjelpte lite dunka verre da. Har tatt ein paracet no da, venter på at den skal virke. [:)] Men eg spiste jo verre med ibux/ ibumetin før eg visste det, no spiser eg bare paracet. Kan det ha vore skadelig ?

Tror nok ikke det er så farlig at du tok det før du viste du var gravid.. Jeg tok oxo ibumetin da..
Men du burde gå til legen å få noe mot migrenen som du kan bruke..

God bedring

Jeg å har migrene. Var plaget med det før graviditeten også og hadde medisiner mot det. Men nå er det eneste jeg får ta paracet. Og da er det bare å legge seg på et kaldt mørkt rom.
Så bortsett fra det vil jeg bare ønske deg god bedring.

Back
Topp