Hege og Dennis Forumet er livet 20 Mar 2007 #2 ORIGINAL: Ju9ta GRATULERER MED DAGEN BEGGE TOOOO.. Sniker meg litt inn her jeg...er litt stille til tiden på termin i mars... gratulerer med dagen begge to...håper dere for en fortreffelig dag.....
ORIGINAL: Ju9ta GRATULERER MED DAGEN BEGGE TOOOO.. Sniker meg litt inn her jeg...er litt stille til tiden på termin i mars... gratulerer med dagen begge to...håper dere for en fortreffelig dag.....
millin Elsker forumet 20 Mar 2007 #3 Tuuuuusen takk! [:)][:)][:)] Så koselig å bli husket på! Grattis Mami3!!! Bra dag å ha bursdag på...[;)]
Tuuuuusen takk! [:)][:)][:)] Så koselig å bli husket på! Grattis Mami3!!! Bra dag å ha bursdag på...[;)]
Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018* 20 Mar 2007 #4 Må gratulere her også: Gratulerer så mye med dagen!! Håper dere får en super dag. [:D]
mami3 Gift med forumet 21 Mar 2007 #8 tusen takk jenter[:D] og gratulere med dagen miemarie..når har vi bursdag på samme dag og det har lille nurkene våres også[:D] artigt[:D][:D][:D]
tusen takk jenter[:D] og gratulere med dagen miemarie..når har vi bursdag på samme dag og det har lille nurkene våres også[:D] artigt[:D][:D][:D]