Midtstilling av tekst i innlegg

Isthabeth

Forumet er livet
Forvirrer meg! Så vet dere det. Det er sikkert verken forbudt eller noe annet, men noen her velger å midtstille teksten sin. Det fører ofte til at jeg hopper over innlegget fordi jeg ikke får med meg at det står noe der. Ikke noe verdensproblem, ikke noen oppfordring, bare en kommentar. Har ikke villet bryte inn i noen tråd for å si det, og nickene husker jeg ikke. :)

[:-]Trodde det var bare jeg i hele verden som synes det er slitsomt. Når teksten ikke starter på riktig sted,og det ikke er en gratulerer med ettellerannet,så blir det helt FEIL for meg. Så jeg hopper stort sett over..
Og,nei - det irriterer meg ikke nok til at jeg har giddet å kommentere det.[:)]

enig!

ORIGINAL: MICAmor

[:-]Trodde det var bare jeg i hele verden som synes det er slitsomt. Når teksten ikke starter på riktig sted,og det ikke er en gratulerer med ettellerannet,så blir det helt FEIL for meg. Så jeg hopper stort sett over..

Sign!
Ser virkelig ikke vitsen[&:]

Åååå, det var flere enn meg som har tenkt over det:) Jeg trodde det bare var jeg som er sær[:D]

Må scrolle sann når jeg leser med mobilen, så går ofte glipp av det. Men gjør meg ikke noe....

Takk [:)]
Dette har faktisk irritert meg bitte litt, men kun fordi jeg tror det er en blank melding når jeg leser nedover.. Får som regel ikke med meg meldingen, før noen andre siterer den [8D]

ORIGINAL: fruktbar

Dette har faktisk irritert meg bitte litt, men kun fordi jeg tror det er en blank melding når jeg leser nedover.. Får som regel ikke med meg meldingen, før noen andre siterer den [8D]

Det som irriterer meg med det, er at jeg går glipp av mange gode svar..

ORIGINAL: fruktbar

Det er akkurat det jeg også gjør, tror det er en blank melding. Det er jo dumt, for det er like ofte gode og fornuftige innlegg selv om skribenten har valgt å midtstille teksten sin.

enig med HI her

ORIGINAL: MICAmor

Back
Topp