Midt-på-natta-tråden...

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Jeg digger deg, lille venn! Selv om klokka nå er 0405, jobben venter om få timer, det har blitt mindre enn 2 timers søvn i natt og jeg kommer til å være dødssliten utpå dagen.

Jeg er virkelig utrolig fasinert av alt som skjer i disse 9 månedene - selv om jeg av og til ikke kjenner igjen meg selv.

Jeg gleder meg såå utrolig mye til du kommer ut - kan nesten ikke vente. Men tida går relativt sakte, ihvertfall i nattetimene når du snurrer rundt og koser deg... :P

Nattedrodling uten mål og mening - men kanskje opplever noen andre akkurat det samme? Eller helt noe annet? :)

Samme her! Fikk sove fra 00 til ca 03, deretter fra 05 til nååå :p
Mini hopper og spretter, hikker, snurrer og rister :) mammaen er trøtt og sliten, og VELDIG fødeklar

Sent from my iPhone

Æ søv heile natta æ :) Har aldri hatt en baby som har holdt mæ våken på natta :)

He he, jeg så ikke denne i natt, men da kunne jeg fint svart :) La meg ca 22-23 en gang, litt for lite trøtt, så våknet ca 2. Våken som fy, og en eller annen rar lukt i leiligheten.. Lillemor var snill og rolig. Etter mye frem og tilbake ble skoene til gubben kasta på verandaen, han hadde sølt bensin på dem på verkstedet i går kveld. Men neida, lukta fortsatte. Så gikk arbeidsbuksa ut på verandaen. Hjalp ikke. Deretter gikk resten av klærne ut og gubben gikk oppgitt i dusjen :D (litt lei av hu som maste om bensinlukt) så fikk a mor sove litt igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp