midlertidlig prevensjon

miss85

Flørter med forumet
Jeg sluttet på pillen for snart to måneder siden, har enda ikke fått tilbake mensen.
Jeg og samboeren min har bestemt oss for å vente noen måneder før vi begynner å prøve på nytt .. ikke at jeg forventer å bli gravid med en gang, men det er nå slikt at det passer bedre om noen måneder (hvis jeg kan si det slik) ..
har ikke lyst til å begynne på pillen igjen i noen måneder, så er det noen ideer om hva slags prevensjon jeg kan bruke i de kommende månedene? så syklusen kan stabilisere seg litt?
Vet så klart at kondom er et alternativ, men hvis det finnes andre alternativ så vil jeg gjerne unngå det ..

Har hørt at noen anbefaler P-ring som prevensjonsmiddel i stedet for piller....kanskje det kan være noe?

Lykke til i allefall! Veldig lurt å slutte med pillene i god tid tror jeg. Mange som sliter med syklusen etterpå!

M

P-ring er fortsatt hormonell behandling da...

hormonell behandling?? hm .. mulig jeg er dum men, kan du forklare litt nærmere ..
regner med at du mener det er ganske likt som p-piller, men hormonene og slikt..

Jeg vet ikke altså, men jeg forestiller meg det ja...

Miss85; Skjønner godt at du ikke er så begeistret for dong,miss85! Da er vi to!! [:D] Selv tror jeg at jeg bare ville kost meg så godt jeg kunne,og heller være litt forsiktig under EL. "Hoppe av i svingen" eller noe,hvis dere absolutt ønsker litt sengekos i den tiden. Men nå kjenner jo jeg veldig godt til EL min. Er akkurat presis,dukker opp når den skal og får mensen når jeg skal hver mnd.

Håper dere finner ei god løsning for dere begge! [;)]
Lykke til,miss85!! [:D]

Klemmer!

er jo ikke at det er verdens undergang å bli gravid, men det har seg nå slik at det passer bedre om noen måneder .. så det blir vel kanskje at vi bare koser oss og passer på kanskje litt rundt el .. men problemet mitt akkurat nå er jo at jeg ikke vet hvor lang syklus jeg har, eller når el er .. hvis jeg har 28 dager syklus skulle mensen kommet for snart tre uker siden men den gang ei .. [&:]

Back
Topp