Midjemål..

*Sandermamma*

Forumet er livet
Flere som tør å legge ut midjemålet sitt av de som er med på sit upsen?

Tok mitt nå,og målte en cm eller to over navlen, og det var på 107 cm[X(] Så nå er det bare å sette igang å prøve å bli smalere[:D]

ORIGINAL: **vimsa**

Tror ikke jeg tør[X(] men har større midjemål enn deg iallefall...

Jeg dømmer ingen i hvert fall, så meg er det ikke farlig å si det til[:)] Er i en tilstand hvor jeg har begynt å gi bengen i sånne ting jeg. Kan godt si vekta mi og jeg, og den er høy, men jeg har bare begynt å drite i det. Folk får ta meg som jeg er[:)] Har veldig lyst å gå ned i vekt, for helsa sin skyld, men mest fordi jeg har lyst å kunne kjøpe akkurat de klærne jeg vil ha, akkurat de støvlettene jeg vil ha, uten å tenke på store legger, kunne være fin som alle andre. Og håper veldig at jeg klarer det[:)] Noen som putta på meg en femmer nå i hvert fall, for skravla går her[:)] He he he[:)] Men uansett da, vi er som vi er, og nå er vi jo i gang med noe som er godt for kroppen vår[:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Haha, nei, det skal jeg ikke måle [:D]
Flinke dere er som trimmer i vei. Gøy med sit-ups.

Prøv med de der dere ligger på ryggen og beina rett ut (samlet). Og så løfte beina opp i 90 grader. Er det for tungt, kan man begynne med ett og ett bein. Blir tungt i lengden det også, og trener litt andre magemuskler enn vanlige sit-ups.

He he , du skal få slippe frøken[:)] Men vi sier ikke nei takk til et magebilde snart[:)]
Takk for tips,det skal prøves ut når bittelitt mer magemuskulatur er bygget opp[:)]

Kan legge ut når jeg finner målebåndet [8D] Menne..man skal måle litt over navelen?? For det er ikke der magan min er tjukkest altså..hehe.. [:)]

ORIGINAL: Cathrine83

Kan legge ut når jeg finner målebåndet [8D] Menne..man skal måle litt over navelen?? For det er ikke der magan min er tjukkest altså..hehe.. [:)]

ja, rett over...midjen er det vel det kalles[8|] viss du måler der magen er tjukkest så påvirkes det av om du har luft i magen etc. mens midjen er det lett å måle om det går nedover eller oppover.

Jeg er ikke med på situpsen, men har begynt å måle magen jeg også. Regner med oppovertall jeg da [;)]
Midjen er 68, rundt magen (om morgen når jeg ikke er oppblåst) 79. Lurer på hvor mye større den blir denne gangen enn sist [:D]

Okey, la gå!! Dette er jo bare pinlig!! Men jeg er 117 cm [X(][:o][&o] Så er bare å brette opp ermene og fortsette den gode trenden!

sist jeg målte var eg 104cm...målte der magen er størst..like under navelen..
blææ hater magen min[:'(]

Back
Topp