Makko med 3 gull
Gift med forumet
I går lå jeg på sofaen når halsbrannen meldte seg. Tok det eneste jeg hadde tilgjengelig på bordet, barnetyggis. Og det hjalp! Bedre enn gaviscon eller reduflux:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal være så ekkel og ærlig å si at her sliter jeg så mye med sure oppstøt at jeg går å gulper daglig, bråvåkna til og med en natt her av at jeg gulpa - det var rett og slett disgusting!
Har prøvd litt av hvert uten helt å finne noe som hjelper, men virker til at jeg må slutte og spise før jeg blir god og mett. Blir litt som slanketipsene; slutt og spis før du er mett...
Noen andre som har opplevd like ekkelt?
Jepp, samme her, våkner midt på natta av de derre ekle greiene.Brekker meg noen ganger, og det kommer til og med slim med litt blod! (sorry for detaljer). Har også lært meg å slutte å spise før man blir mett. Feiler fortsatt, hehe, men virker som det er det som skal til for å forebygge, når det er først i gang, så hjelper det med melk, Gaviscon og Love Hearts her, forskjellig hver gang
Mandler smaker så forferdelig at jeg brekker meg av å spise det... Så den står jeg over;-)Eneste som funker her er mandler! og det er god snacks og
Sliter med det samme, men merker stor forskjell på hvor grovt brødet er for eks. Jo grovere, jo bedre. Jeg prøver å ikke spise etter 29, og hvertfall ikke smågodt og sjokolade. Alt sukker gir halsbrann!! Har også avansert fra gaviscon til Galieve. Denne legger seg som et lokk over mageinnholdet OG virker syrenøytraliserende. Dobbel effekt og BEDRE søvn!! Løp og kjøp på apoteket!!