Middel for bedre svømmere?

fano

Gift med forumet
Er det noen som vet hva mannen kan tilføre kroppen for og få fart på svømmerne og kanskje litt mere antall? Selv om vi må vente på neste forsøk så kan vi jo prøve selv i mellomtiden [:D] hihi.

Thanx [:)] er motaglig for det meste nå altså [:D]

Mannen min fikk beskjed om å ta Folat. Samme som vi jenter tar. Det skulle visstnok være bra for svømmerne. Så nå tar han det hver dag, sammen med sink og vitamin E.

vist du går på helsekosten med problemet så har de god oppskrift på hva en bør bruke. selv har eg sendt naboen der[:D]og han tar masse vitaminer hver dag med håp om at det skal hjelpe[:D]

spis masse brokkoli,nøtter uten salt, null røyk, trening,ikke sykkling og spise sunt[:D]dette hjelper også[:D]

Sink og selen skal være gode greier!

Nå skal det sies at jeg ikke fikk noe endring i kvaliteten etter å ha brukt det noen måneder, men det skal ha positiv effekt

Folat? jøss, har litt igjen av de jeg brukte, kan dytte de på gubben, har kjøpt sink i dag og grapefrukt juice, det skulle visst også være noe [:D]

Har snakka med de på helsekosten, men de står bare og klør seg i huet, stakar gubben hva han må gjennom [:D]

Har kjøpt sink, men selen har jeg ikke tenkt på, dytter på han alt mulig jeg nå, han blir vel snart mett av bare alle tabletter og ting [:D]

Selen og sink har eg hørt er bra.
Mener antioksidanter er bra å få i seg også.

Akupunktur, hvis han kan tenke seg det[;)] 

Hjelper det for mannfolk? Da kan vi jo gå sammen, jeg går til det sammen med fotsoneterapi [:D]

ORIGINAL: fano

Hjelper det for mannfolk? Da kan vi jo gå sammen, jeg går til det sammen med fotsoneterapi [:D]

Det kan visst hjelpe for mannfolk også ja[;)] Spør den du går til, om han/hun anbefaler det. Kanskje fotsoneterapi også kan hjelpe? Husker jeg dro med mannen min på det også for mange år siden.. Vet ikke om det hjalp, siden han ikke hadde testa svømmerene før det. De var ikke av det beste etterpå, men for alt vi vet kan det ha vært bedre enn i utgangspunktet. Det skader neppe å prøve iallefall [;)]

Back
Topp