Middagtråd(torsdag)

Er det EN ting jeg ikke klarer å spise så er det betasuppe.
POSEbetasuppe vel og merke.
Jeg og søstrene mine fant ut at vi deler den "lasten" og fant ut at vi hadde veldig mye betasuppe (og annen posemat og halvfabrikata) i barndommen :p
Var hos svigermor en gang og skulle ha sodd. JEg gledet meg så veldig. Men så hadde hun hatt oppi en pose betasuppe fra Toro og ekstra vann, fordi hun trodde det ikke var nok mat. FOR en nedtur jeg fikk - klarte faktisk ikke å spise opp maten min :o

Hehe..Her er det aldri posebetasuppe :-) det er tre ting vi alltid lager fra bunnen uansett, og det er betasuppe, lasagne og kjøttkaker. Lager som regel alt fra bunnen av fordi at jeg elsker å lage mat og det ofte er melk (laktose) i kjøttkaker og lasagne og alt mulig annet. Meeeen det hender at det kommer en grandis eller noe annet hel eller halvfabrikata på bordet her i huset også selv om det måtte inneholde melk ;-p

Hehe..Her er det aldri posebetasuppe :) det er tre ting vi alltid lager fra bunnen uansett, og det er betasuppe, lasagne og kjøttkaker. Lager som regel alt fra bunnen av fordi at jeg elsker å lage mat og det ofte er melk (laktose) i kjøttkaker og lasagne og alt mulig annet. Meeeen det hender at det kommer en grandis eller noe annet hel eller halvfabrikata på bordet her i huset også selv om det måtte inneholde melk ;-p
Stort sett lager vi maten selv og, med noen unntak (f.eks fiskekaker, tacolefser :p), men prøves å velge de beste alternativene uten palmeolje spesielt!

Back
Topp