Middagtråd(torsdag)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Hva står på menyen idag hos dere?
Her blir det hjemmelaget kjøttsaus med ris og salat:)

Laks i ovnen med creme fraiche og gulrøtter og squash :D

Vi varmer betasuppe fra i går :-)

Nammis:D Fikk vann i munnen jeg nå^^;)
Det ble så godt!
Vi pleier å ha det, men har bare brukt ren creme fraiche og litt krydder før. Inspirert av en av Rema 1000 sine oppskrifter hadde jeg oppi et egg og vispet det sammen før jeg helte det over fisken. Og så brukte jeg timian og dill :D
Nå sikler jeg på all spekematen som står klar til i morgen :o

Er det EN ting jeg ikke klarer å spise så er det betasuppe.
POSEbetasuppe vel og merke.
Jeg og søstrene mine fant ut at vi deler den "lasten" og fant ut at vi hadde veldig mye betasuppe (og annen posemat og halvfabrikata) i barndommen :p
Var hos svigermor en gang og skulle ha sodd. JEg gledet meg så veldig. Men så hadde hun hatt oppi en pose betasuppe fra Toro og ekstra vann, fordi hun trodde det ikke var nok mat. FOR en nedtur jeg fikk - klarte faktisk ikke å spise opp maten min :o

Det ble så godt!
Vi pleier å ha det, men har bare brukt ren creme fraiche og litt krydder før. Inspirert av en av Rema 1000 sine oppskrifter hadde jeg oppi et egg og vispet det sammen før jeg helte det over fisken. Og så brukte jeg timian og dill :D
Nå sikler jeg på all spekematen som står klar til i morgen :eek:

Mhmm, det var et godt tips;) Takk:) Hehe, ikke så greit og holde labba unna da;):D

"sausen" ble tykkere med et egg oppi og smakte enda bedre :D

Ja, kan tenke meg det blei skikkelig nammis, gjør det samme det med nudler;) Og har oppi finstrimla salat og sesamfrø;)

Vi skal grille når vesla er i seng, så foreløpig har jeg bare dytta i meg en Nutrilettbar for å stilne den verste sulten:p

*Surfer mobilt*

Her spiste vi ytrefilèt av storfe, stekt sammen med løk (kuttet dette i strimler, og hadde oppi litt vann og kjøttbuljong, og "kokte" det til det ble mørt), kokte poteter, kålrot og brokkoli, også gulrot-stuing ved siden av :) ble veeeldig godt :P

Her ble det hjemmelaget fiskegrateng laget med potet, gulrot, løk, torsk, hvit saus og ost! :)

Her spiste vi ytrefilèt av storfe, stekt sammen med løk (kuttet dette i strimler, og hadde oppi litt vann og kjøttbuljong, og "kokte" det til det ble mørt), kokte poteter, kålrot og brokkoli, også gulrot-stuing ved siden av :) ble veeeldig godt :p
Så mye godt på en gang da :D

Canneloni, hjemmelaget:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så mye godt på en gang da :D

haha ja slo skikkelig til idag :P bare synd største jenta her ikke var i middags-humør, for sånt er noe hun pleier å like godt :P

Herre min, så mye godt septemberjentene har spist ikveld, da:p

Back
Topp