~Middagstråden~

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hva serveres til middag idag? Den o'store middagstråden for inspirasjon og matlyst:D

Her ble det bare toast, pga stormen Amy var vi uten strøm fra 09-15.30.

Vi spiste nachos i går

Idag blir det dansk flæskesteg(som ribbe, Skinkestek) til middag med tilbehør. Og skal straks sette igang med å lage deigen til kanelboller:joyful:

Idag blir det middag hos svigers med svigersøster, svoger, en 2 åring og baby. Fårikål :love017

Idag laget jeg harvregrynsgrøt til middag. Det er luktfritt og nøytral smak. Mannen var ikke hjemme, så da ble det dette om det ikke skulle bli flere brødskiver :bag:

Hjemmelaget pizza i dag! Kjente at jeg hadde lyst på noe fett og salt, haha :)

Hjemmelaget indisk :happy: men ble egentlig litt for heftig å stå å lage til kl 18 når jeg allerede hadde lavt blodsukker fra klokken 15 :hungover: Kan tro jeg var grinete da eller? :hilarious:

Idag var det torsk, potet og gulrot med saus. Det frista ikke…

Her ble det fiskegrateng med tilbehør. Fristet ikke veldig, men fikk iallefall ned mer enn jeg gjorde av kjøttkakemiddagen i går.

Åh nå ble jeg sulten :porc
I dag har vært skytteltrafikk med jobb og unger hit og dit, og møter innimellom slagene både morgen, middag og kveld. Så her har det gått i det vi har funnet på veien :laughing002 Fikk stekt en kjapp burger etter jobb da, men utover det har det bare vært fjas.

Vært kjøring hit&dit idag.. 200km+ så ble yumyum-nuddelsuppe med sesamfrø, finhakket vårløk og salat+soyasaus:angelic:

Altså hva er middag lenger? Blant alle måltider i løpet av dagen så er det bare å velge hva som blir middag. Haha :laughing002
I dag har jeg både spist middag nr 1: 5 mini-vårruller med sweet chili dip. Middag nr 2: nesten en hel pakke grønne druer. Middag nr 3: en halv mini Taco pai. :trolls:laughing001

Altså hva er middag lenger? Blant alle måltider i løpet av dagen så er det bare å velge hva som blir middag. Haha :laughing002
I dag har jeg både spist middag nr 1: 5 mini-vårruller med sweet chili dip. Middag nr 2: nesten en hel pakke grønne druer. Middag nr 3: en halv mini Taco pai. :trolls:laughing001
Jaaa :laughing001 Vært sånn til meg og, og bare blar videre hvis jeg kommer over en tekst eller video som sier «det at du er gravid betyr ikke at du spise for to.. ett eple ekstra om dagen er nok til å dekke beho…» well F@€* you! :finger:

Pølsegryte i fløtesaus med mais, brokkoli og pastaskruer til:)

Back
Topp