Middagstråden

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Tenkte vi kunne ha en egen middagstråd så vi kan få litt inspirasjon dersom man er matlei og lite kreativ :p

Hva skal/har dere spist i dag?
Her har vi feiret bursdag, så ble pølser i brød og lompe :p

Jeg spiste burger fra bensinstasjon med ost og bacon og er nå livredd for at den osten ikke var trygg:grumpy:
Noen som vet?

Ellers hadde jeg kyllingsuppe i går som jeg er veldig glad i;)

Jeg spiste burger fra bensinstasjon med ost og bacon og er nå livredd for at den osten ikke var trygg:grumpy:
Noen som vet?

Ellers hadde jeg kyllingsuppe i går som jeg er veldig glad i;)

Nammmm det hørtes digg ut!
Det er vel vanlig cheddarost som brukes der og det er helt trygt :) er kun de "spesielle" ostene man ikke skal spise. Som blåmuggost, pultost osv.
Alt av smøreoster kan du også spise :)

Spiste pasta og kjøttsaus med raspet grønnsaker oppi. I morgen blir det tikka masala med lam og nan. Har mest lyst på en saftig, rød burger da men..

Hatt lasagne med salat og brød til i dag. I morgen blir det laks med stekte poteter og grønnsaker til :-)

Kyllingwrap med nystekt kylling, aioli, salat og sweet chilisaus i grove tortillalefser :happy:

Rett i koppen kyllingsuppe.. Var heldig som i det hele tatt fikk i meg noe, for kvalmen har vært helt intens i dag!:depressed:

Kyllingfilét, fullkornsris, grønnsaker og sånn ferdig bernaise fra kjøledisken idag!! Skikkelig godt :p

Blomkålsuppe med bacon igår :happy:

Back
Topp