Middagstråden

Fredag idag, det betyr taco :) kanskje jeg skal vær skikkelig drøy og lage quasedilla!! :) :) :)
 
I går ble det karbonader og hjemmelaget stappe med grønnsaker til meg og minsten ☺️ I dag vet jeg ikke helt hva vi skal lage..
 
Har levd på brød med leverpostei i nesten to uker. Har ikke klart å få i meg noe annet, blir kvalm bare av tanken. Men i går fikk jeg endelig lyst på big one pizza til en forandring. Lukta var forferdelig, men det smakte veldig godt :)
 
Jeg er alene hjemme, så jeg skal ha ertesuppe fra Toro. Mannen hater det, så da passer det ypperlig i dag. :)
 
I dag ble det sushi :D Fristet mannen med at jeg skulle spandere, og klinte til med en gigantisk pakkeløsning...nå ligger jeg strak ut på sofaen og lurer på hvordan det er mulig å bli så mett på små biter med ris og fisk :rolleyes:
 
Her skal vi spise bakt potet med tilbehør i kveld :)
 
Altså, dette er uten tvil favoritt tråden her inne, snart taco med hjemmelaget guacamole her i heimen :)
 
På søndag hadde vi ribbe med fullt tilbehør, mandag lapskaus med resten av søndagsmiddagen og idag er det fiskesuppe med fiskekraft laget av rekeskall, med suppeboller, nypillede reker, raspa gulrot og kokte poteter! ;)
 
På søndag hadde vi ribbe med fullt tilbehør, mandag lapskaus med resten av søndagsmiddagen og idag er det fiskesuppe med fiskekraft laget av rekeskall, med suppeboller, nypillede reker, raspa gulrot og kokte poteter! ;)
Jeg elsker kraft laget av rekeskall! Blir sulten bare på tanken. Tanken på ribbe får tennene til å løpe i vann, trist at jeg er så sta at jeg bare spiser ribbe på julaften :)
 
Jeg er ikke like sulten som jeg var for noen uker siden, merker det er litt deilig :)
 
Back
Topp