Middagstråden

I dag har vi laget vårruller, gleder meg til middag :)
 
Kyllinglår i dag, tilberedt av min mann i ovn sammen med grønnsaker, hvitløk, litt chili og krydder. Og hjemmelaget potetstappe.Beste middagen jeg har spist på lenge :)
 
Denne tråden syns jeg vi burde blåse liv i igjen :) En stund lagde vel halvparten av oss vårruller, er det noen som har noe godt tips på lager som vi kan starte en ny middagstrend av? ;)
 
I går hadde vi salat med pasta, skinke, hvitløksdressing og hvitløksbrød.

I dag skal vi ha vossakorv, potet(mos?) og grønnsaker.
 
Idag blir det hjemmelaget pizza og salat ☺️ Etter bursdagsgutten vår sitt ønske ☺️
 
I forigår hadde vi wok med svinekjøtt.
I går hadde vi ovnsbakt laks m/potetstappe.
I dag blir det spaghetti bolognaise fra bunn.

Har dere matlyst for tida? Jeg sliter mest med mellommåltidene...
 
Kanskje ikke så fristende for de som sliter med kvalme, men vi skal ha fiskeboller i hvit saus, bacon, råkost av gulrot og kokte poteter :) det er veldig godt!
 
Akkurat spist svinesteik med surret bacon, fløtegratinerte poteter og saus :)
 
Dagens middag. Fiskekaker, gulrøtter og potetstappe. ImageUploadedByBV Forum1415816146.039452.jpg
 
Kjæresten lagde hjemmelaget kebabgratinert kylling, ris, pita og rømme/krydder/tomat/løk-blanding i dag siden svigermor kom på besøk :)
 
Jeg leste om noen som hadde laget Quiche Lorraine, så da måtte jeg lage det i går. :)
 
Har i det siste omtrent bare spist brødskiver og er ufattelig lei kvalmen og den dårlige matlysten.

Av en eller annen grunn har jeg drømt om avocado, spesielt quacamole i over en uke. I dag har jeg endelig fått rotet meg til å lage det og GUD SÅ UFATTELIG GODT!!! Nam nam nam. Gruer meg til det er tomt :p
 
Skulle ha hjemmelaget fiskegrateng idag.. Plutslig ombestemte vi oss, nå er herremannen på vei til burger king :D
 
Grillpølse og potetstappe med pommes frites-krydder. Ikke de store kulinariske opplevelsene men ;)
 
Spiste middag på Friday's i Oslo i går. Bruscetta og kyllingfingre. :)
 
Back
Topp