Middagstråden

lenemor

Forumet er livet
Jepp, jeg trenger middagstips igjen... her har det visst vært fisk til middag to dager på rad, så da kan vi ha noe annet - helst lettvint, for det er sikkert G som skal lage middag, muligens med litt assistanse av sin handikappede frue

Vi skal ha bollefrikasè i dag.. Det er kjøttboller i frikasèsaus...[8D]

Vi skal ha kokte poteter, brokkoli, svenske kjøttboller og brun saus. Minas favoritt[:D]

Her blir det aspargissuppe med rundstykker

jeg var og rotet i fryseren jeg, så her blir det sheperd's pie... oslojente - bruker du sausen fra IKEA eller? Den er supergod til kjøttboller!

ORIGINAL: lenemor

jeg var og rotet i fryseren jeg, så her blir det sheperd's pie... oslojente - bruker du sausen fra IKEA eller? Den er supergod til kjøttboller!

Viste ikke at det var en egen Ikea saus[8D] Bruker bare vanlig kjøttkakesaus som jeg tilsetter litt melk i

ORIGINAL: oslojente1980

ORIGINAL: lenemor

Viste ikke at det var en egen Ikea saus[8D] Bruker bare vanlig kjøttkakesaus som jeg tilsetter litt melk i

IKEA har en kjempegod saus i den butikken sin som er til kjøttboller - den er litt lysere enn vanlig kjøttkakesaus, og smaker litt forskjellig...

Vi skal ha pizza med grov bunn og salat til [:D]

Men et lunjs/middagstips er:

Bagels
Philadelpia ost
Kylling stekt i biter med tandori krydder
Rødløk
Agurk
Fetaost

Enjoy [:)]

Vi skal ha pølser og lomper idag..[:)]

Nybakte boller er heller ikke verst til lunsj [8D]

Vi skal ha pølse og potetstappe til middag i morgen..

Vi skal ha to middager i dag vi... fjordland risgrøt (den er kjempegod) før svømming og tikka masala kyllinggryte etter svømminga ;)

ååh, indisk!! Jeg drømmer om sterk mat, men våger ikke før jeg vet at jeg klarer å komme meg på do uten smerter [&:]

Back
Topp