Middagstråd

Oidapoida

Glad i forumet
Hva skal dere ha til middag?
Kanskje dette blir en lang tråd med inspirasjon når man selv ikke kommer på noe lurt :)

Hadde hot kyllinggryte (inspirert av Tine.no sin oppskrift) i dag. Anbefales om man ikke har prøvd :) Jeg har mer grønnsaker og krydder i da.

Taco idag:dead: ikke min favoritt er sååå lei, husker jeg hadde så avsmak på det, taklet ikke en gang lukten når jeg var gravid med lillemor. Håper det skjer denne gangen også, sånn at samboer må tåle å ikke spise det de neste 8 mnd :joyful::p;)

Igår hadde vi hjemmelaget fløtegratinerte poteter og oste snitzel m/ digg salat. Det var faaarlig godt!!

Idag ble det noe kjapt siden jeg jobbet seint så vi lagde løvsteik i pita, veldig godt med salat og masse dressing :joyful:

Idag har vi vært hos foreldrene mine på lasagne :D

Planen i dag er pasta med en kremete saus av cherrytomater og fetaost, bacon og salat :)

Lasagne her i dag.
Har altså så dårlig matlyst for tiden.
Er egentlig ikke kvalm, men har bare ikke matlyst. Spiste noen skuver med julebrød i mårrest og trykka i meg ei Polar brødskive da vi kom hjem fra handletur i 15 tiden.

Vi hadde pasta pesto idag (pasta, svinestrimler, bacon, paprika, rødløk og pesto).

Back
Topp