Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå slikt er så nydelig når man bare kan ta opp fra frysen!Vi hadde biff stroganoff som jeg lagde en stoor porsjon av i september og frøys ned, det kommer godt med i travle tider![]()
Åå, det er så godt!Idag var vi på komle middag hos foreldrene mine![]()
Mm, det hørtes godt ut! Det har jeg faktisk ikke prøvd som tilbehør før, men det var jo lurtI morgen skal vi ha noe med viltkjøtt tror jeg.. eller fiskekaker? Kanskje fiskekaker, de ligger i kjøleskapet og bør brukes først
Bruker å lage stuing (gulrot, makaroni eller kål), brun saus og poteter til fiskekaker. Har dere andre vrier?![]()
Det hørtes også veldig godt ut! Skal prøve den varianten også, på brødskiva! MmMm, det hørtes godt ut! Det har jeg faktisk ikke prøvd som tilbehør før, men det var jo lurtHer går jeg ofte for klassisk tilbehør som kokt potet, gulrot, brokkoli og med smørsaus (beurre blanc) til, eller så steker jeg brødskiver i panna med litt smør, har på aioli/majones/remulade eller noe sånt, salat, avokado og litt annet grønt og så fiskekaka på toppen! Veldig digg
![]()
Veldig kjapt og greit, og diggDet hørtes også veldig godt ut! Skal prøve den varianten også, på brødskiva! Mm
Må være perfekt når gubben ikke kommer hjem til middag, eller til lunsj!Veldig kjapt og greit, og digg![]()
Åå, så snilt!I dag kom svigermor å fiksa kjøttkaker i brun saus. Her har det vært mye sjukdom siste ukene, så var fantastisk å få maten servert.
Ja, det var helt fantastisk, hun ordnet dessert OG tok oppvaska. Det er så godt å slippe å styre med middag noen dager, og spesielt nå når både samboer og lille har vært sjuke etter den andre og så på likt.Åå, så snilt!![]()
Nam!Vegetarlasagne med linser![]()