Middagstråd(TIRSDAG)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her skal vi ha Røkte kjøttpølser, poteter, kokte grønnsaker og hjemmelaget brun saus:) Enkelt og greit;)
Hva skal jentene ha til middag idag?

Spaghetti og kjøttsaus her! Salat ved siden :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Synes det smaker sååå godt jeg:) men må spise glutenfritt, så spiser ris til:)

Jeg er ganske sikker på at det finnes pasta uten gluten? Sjekk i den allergihylla på meny :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Tusen takk for tipset:D:D men spørs om det er fritt for egg også?

Dagens fra Fjordland: kyllingfilet med couscous og ratatouille! :p

Orker ikke middag i dag, vi fikk så god lunsj på barseltreffet:-) Mannen skal ut å spise med en venn:-)

Ble krisemiddag her i huset, fikk plutselig dårlig tid. Så jeg og Alexander koste oss med kokte grillpølser av kylling og potetmos med amerikansk grønnsaksblanding. Og et lass med ketchup!

Her ble det rester fra søndagsniddagen; hjortesteik med potet,gulrot, tyttebærsylte og rosenkål, supplert med dagens hjemmelagde kjøttkaker. :)

Ble krisemiddag her i huset, fikk plutselig dårlig tid. Så jeg og Alexander koste oss med kokte grillpølser av kylling og potetmos med amerikansk grønnsaksblanding. Og et lass med ketchup!
Hørtes godt ut det også;) Mine unger hadde blitt sjeleglad, for de ELSKER ketchup;)

Her ble det rester fra søndagsniddagen; hjortesteik med potet,gulrot, tyttebærsylte og rosenkål, supplert med dagens hjemmelagde kjøttkaker. :)

Nammenamme;)

Her ble det en merkelig blanding.
Kjøttpølser og kalkunfilet skåret i biter og stekt. Og så fikk det litt oppkok med fløte. Salat ved siden av:p
Gutta (Storebror og fetteren) ELSKET det da :D

Her var det mange gode middager! :-) jeg sovna fra hele middagslaginga og samvoeren koste seg med snuppa så nå har jeg satt pizzahorn i ovnen. Vi skulla ha et eller annet fra rema appen men det får bli i morgen :-)

Her ble det en merkelig blanding.
Kjøttpølser og kalkunfilet skåret i biter og stekt. Og så fikk det litt oppkok med fløte. Salat ved siden av:p
Gutta (Storebror og fetteren) ELSKET det da :D

Synes det hørtes godt ut, jeg;) En skvett fløte gjør mangt det;)

Her var det mange gode middager! :) jeg sovna fra hele middagslaginga og samvoeren koste seg med snuppa så nå har jeg satt pizzahorn i ovnen. Vi skulla ha et eller annet fra rema appen men det får bli i morgen :)

Hihi, sånn kan det gikk:p Pølsehorn er DIIIIGG:D

det var beste fra Fjordland hittil :p Men nå er mannen kommet hjem så idag må jeg nok diske opp med ordentlig middag :eek:

Så fra den falt i smak:p;) He he, ja er som regel sånn:D:D

Back
Topp