Middagstråd(søndag)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Vi skal ha kyllingfilet, ovnsbakte poteter, salat m Ananas og hjemmelaget saus:) til dessert skal vi ha hjemmelaget sjokolademousse m vaniljesaus:p:D

Åååhh det hørtes digg ut. Her blir det rett og slett lapskaus med masse rester og gr.saker som må brukest opp :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Med fåre for å gjenta meg selv, vi skal ha restene etter gryta på fredag:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Her får jeg servert røkt svinekam med grønnsaker, poteter og saus. Iskake og jordbær til dessert:D
...men Hermine tåler ikke jordbær så de skipper jeg!
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Her får jeg servert røkt svinekam med grønnsaker, poteter og saus. Iskake og jordbær til dessert:D

Nam nam, det er veldig godt:-)

Åååhh det hørtes digg ut. Her blir det rett og slett lapskaus med masse rester og gr.saker som må brukest opp :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Synes det og hørtes godt ut:)

Smaker veldig godt gjør det:) fikk vi igår, brukte det bare i gryte m stekt ris.

Blei en liten endring i middagsplanene da Sambo heller ville ha min hjemmelaga kyllinggryte m fløte, paprika, løk, krydder og carry;) blir servert m ris, revet gulrot, Ananas i biter og rosiner;)

Blei en liten endring i middagsplanene da Sambo heller ville ha min hjemmelaga kyllinggryte m fløte, paprika, løk, krydder og carry;) blir servert m ris, revet gulrot, Ananas i biter og rosiner;)
Hørtes herlig ut! Men jeg er ikke spesielt glad i søtt sammen med salt da:eek: må være en av få som ikke liker smash:p

Her lager jeg middag:)
Først steker jeg grønnsaker, så kylling bitene, så krydder og til slutt fløte:) også revet gulrot m Ananas.

1358697056290.jpg
1358697074864.jpg
1358697092353.jpg
1358697122657.jpg

Ah, sånne bilder liker jeg, da blir det så mye enklere å forstå hvordan man skal lage det:-) Her har vi nettopp spist, svigerfar med samboer spiste sammen med oss, bra jeg lagde mye gryte på fredag:-) Det ble fløtegratinerte poteter til, ble helt utrolig mett:-)

Ah, sånne bilder liker jeg, da blir det så mye enklere å forstå hvordan man skal lage det:-) Her har vi nettopp spist, svigerfar med samboer spiste sammen med oss, bra jeg lagde mye gryte på fredag:-) Det ble fløtegratinerte poteter til, ble helt utrolig mett:-)

Ja, tenkte jeg skulle begynne m det, så ser man hvordan det lager:D:D:D hørtes utrolig godt ut gjorde det:p;)

Vi skal ha kyllingfilet, ovnsbakte poteter, salat m Ananas og hjemmelaget saus:) til dessert skal vi ha hjemmelaget sjokolademousse m vaniljesaus:p:D
Noen slags mulighet for å få oppskriften på hjemmelaget sjokolademousse??? Hørtes farlig godt ut!!!
Her spiste vi pitabrød med svinekjøtt med teriyakisaus, avokado, rødløk, mais, tomat, agurk og kesam ;)

Noen slags mulighet for å få oppskriften på hjemmelaget sjokolademousse??? Hørtes farlig godt ut!!!
Her spiste vi pitabrød med svinekjøtt med teriyakisaus, avokado, rødløk, mais, tomat, agurk og kesam ;)

Nammis, hørtes utrolig godt ut:):):):) ha ha, det kan du;) er freia sin melkesjokolademousse, bare og tilsette melk;):p prøvde det for første gang idag og jaggu om det ikke var en suksess:D:D:D

Vi har jo blitt serbvert i dåp i dag =)
far til barnet er kokk - veldig flink!
Biffgryte og kjempegode poteter!
Og masse kaker!!!!!!!!!!!

Vi har jo blitt serbvert i dåp i dag =)
far til barnet er kokk - veldig flink!
Biffgryte og kjempegode poteter!
Og masse kaker!!!!!!!!!!!

Det hørtes digg ut, fikk skikkelig lyst på kake jeg nå:rolleyes:

Back
Topp