Middagstråd( Lørdag)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Her blir det TACO :thumleft :gen014 :cool05 Sambo som bestemte det idag;)

Vi har spist på Dolly :)

åååh, heldiggriser:p Gleder meg sånn til jeg kan spise pizza igjen;)

Her blir det sashimi til forrett, ytrefilet av okse med fløtegratinerte poteter, rødvinssaus og grønnsaker til hoved rett! storesøster er hos besteforeldre, og da er d deilig å kose seg med litt god mat!;)

Her blir det sashimi til forrett, ytrefilet av okse med fløtegratinerte poteter, rødvinssaus og grønnsaker til hoved rett! storesøster er hos besteforeldre, og da er d deilig å kose seg med litt god mat!;)
Oooooh, det hørtes godt ut!! Kos deg :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Det hørtes kjempegodt ut:):):):):) kos dere m litt alenetid;)

De store gutta er i gang med pølsepizza nå :D

Her blir det indrefilet av okse, pastinakkpuree, bakt potet og peppersaus:-)

Når mannen bestemmer blir det alltid biff:-) Jeg i grunn litt matlei etter jula hehe.. :_rr

Ja jeg og... hehe

Vi er på hytta sammen med svigers og her blir det fondy til middag:D tre typer kjøtt; okse, rein og kalkun. Og så diverse grønnsaker. Med ovnsbakte potetbåter, salat og fløtesaus ved siden av:)
Namnam! :rolleyes:
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Oh, litt av en hyttemat :D

Oh, litt av en hyttemat :D

Er god gammeldags tømmerhytte, men med alle fasiliteter så her bruker vi å få god servering av svigermor ;)

Nam, det hørtes godt ut:-)

Det hørtes kjempegodt ut:D:D:D

Var herlig, men tok jo ei evighet å spise siden man steker en og en kjøttbit/munnfull :p

Var herlig, men tok jo ei evighet å spise siden man steker en og en kjøttbit/munnfull :p

Ha ha;):D sånt har ikke jeg tid til om dagen, jeg må bare hive i meg maten:)

Back
Topp