Middagstråd her og...

Hanna C

Gift med forumet
Hva er middagsplanene idag? Trenger aårt noen tips..

Skal på sommer- fest i barnehagen idag og få hamburgere og pølser vi[:)] Deilig å slippe å tenke på middag for en gangs skyld[;)]

Jeg vet ikke helt, men har skikkelig lyst på enten Taco eller hjemmelaget pizza.
Klemmer

I dag skal vi ut å spise pizza![:D] Og i morgen er det foreldremiddag i barnehagen med lapskaus, så jeg har perm fra middagslagingen...[:D]

ORIGINAL: Sara73

I dag skal vi ut å spise pizza![:D] Og i morgen er det foreldremiddag i barnehagen med lapskaus, så jeg har perm fra middagslagingen...[:D]

Ohhh.. deilig da. Hvor skal dere spise pizza henne da ??? ( ikke si peppe`s for da stryker jeg med. Har ikke peppe`s her serru )

Klemmer

jeg tenkte på hjemmelaget pizza jeg og, men det er liksom litt fredagsgreie.. Men kanskje det blir det allikevel, eller kanskje jeg skal lage gratinert grønnsaks og pastaform..

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: Sara73

Har ikke peppes her heller![:D] Ingen kjeder egentlig. Min favoritt er Dolly Dimples, men det har vi heller ikke. Det er noen tyrkere som driver pizzaresturant her, og de er veldig gode![:D] Pizzaene altså[:D][:D]

Ohhh.. deilig da. Hvor skal dere spise pizza henne da ??? ( ikke si peppe`s for da stryker jeg med. Har ikke peppe`s her serru )

Klemmer

Blir vel nudler til meg selv tenker jeg... [8|]
Samboern kommer ikke hjem før sent i kveld...

Holder på å lage kanel snurrer da, nam nam!! [;)]

God middag det!! [:D]

ORIGINAL: buster

Blir vel nudler til meg selv tenker jeg... [8|]
Samboern kommer ikke hjem før sent i kveld...

Holder på å lage kanel snurrer da, nam nam!! [;)]

God middag det!! [:D]

Nå fikk jeg ikke noe særlig lyst på kanelsnurrer skjønner du... nei da !!!!!

Klemmer

Vi skal ha ørret, gulerøttet og løk i folie i ovnen.. og poteter med rømme og agurkmix[:D] 

ORIGINAL: Stinemor

Vi skal ha ørret, gulerøttet og løk i folie i ovnen.. og poteter med rømme og agurkmix[:D] 

Det hørtes digg ut altså.
Klemmer

Har tatt opp kylling vinger (sånne små) så hva mere vet jeg ikke.

Martin ringte nå og sa han motte jobbe lenger en 18 for det er Sandnes  uka.Liksom ikke sjefen viste om at de skulle ha åpent lenger en før nå [:@]

ORIGINAL: Linni

Har tatt opp kylling vinger (sånne små) så hva mere vet jeg ikke.

Martin ringte nå og sa han motte jobbe lenger en 18 for det er Sandnes  uka.Liksom ikke sjefen viste om at de skulle ha åpent lenger en før nå [:@]

Jeg HATER når slikt skjer.Er det slik at dette bare detter ned i hodet på sjefene eller ????
Ups, der la jeg visst lappen jeg skulle huske å gi til Martin. Ja, ja, Martin kan jo jobbe lengere han da. Har jo IKKE kone og barn han..... nei, nei...

Skulle virkelig ha......... ( en, to, tre, fire.... )

Klemmer

Sånn er det altid [:@]
Første dagen til Martin var på tirsdag etter 14 dager sykemeldig og fikk vite at det var møte etter jobb på onsdagen.
Det hadde sjefen vist om i 14 dager kunne for fa.. sent en mail eller medig [:@]
Men nei da skal bare gå en vei der [:@]

Hadde rester vi - opphakka poteter og kyllingkjøttboller - steikt i panna[:'(]
Er'kke no fan av kjøttboller[:'(]

Just hatt fersk laks,nypoteter,rømme og agurksalat[;)]

ORIGINAL: Ylva

Just hatt fersk laks,nypoteter,rømme og agurksalat[;)]

Høres SLETT IKKE ILLE ut[8|]

Ahh....akkurat spist mårpølser i brun saus og poteter. Enkelt og godt! [;)]

sikkert greit nok det..

BARE pølser i brød? Synes det er godt, jeg..
Kan forresten anbefale å spise pølser i Tortila-lefser - det er kjempegodt!![:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp