Middagstråd for oss kvalme

Amandaa11

Forumet er livet
Tenkte det var greit og ha en middagstråd for oss som er veldig kvalme. Hva klarer du og spise?

Hehe, jeg lagde nettopp en lignende tråd!

Tomatsuppe har jeg fått ned..
Pannekaker også
Og igår take away, vegetar sushi.... Det smakte faktisk supert!

Vil ikke ha noen ting om dagen annet enn Mac Donalds etter jeg så noen snakke om det, typisk at vi ikke har slikt her oppi nord [emoji17] har lyst på innbakte horn med ost og skinke, men energien er ikke enig i å lage det [emoji23]

Yumyum med kylling eller reke. Helst med en skvett fløte i kraften og ekstra kylling i

Blomkålsuppe med blomkål

Aspargesuppe med asparges

Pizzasnurrer (hjemmelaget)

Pizza grandiosa den vanlige
Ost og skinke pai
Tomat suppe
beta suppe

Har spist middager som jeg ikke har bestemt selv, klarer å spise en liten mengde før jeg blir mer kvalm eller brekker meg

Generelt karbohydrater: pasta og ris. Gjerne med enkelt tilbehør som tomatsaus eller pesto eller stekte grønnsaker. Salater fungerer. Sushi! Akkurat som sist så utgår fett og kjøtt. Kylling var spesielt ekkelt sist gang.

Jeg må ha bløte middager som glir lett ned. Tomatsuppe er midt i blinken, men det syns ikke samboer er middag så da har jeg laget det til kvelds :happy:. Vi hadde mossaka i dag etter mitt ønske, men ble ganske fort kvalm. Kjøttmiddager kan jeg bare glemme, skiver også. Vurderer å prøve bare ris og saus til middag i morgen :happy:

Idag laget jeg omelett det smakte veldig godt. Håper jeg beholder den og...

Middag er et mye verre problem nå enn for en mnd siden. Kan ikke tenke meg noe av det jeg skrev på den lista

Yumyum med kylling eller reke. Helst med en skvett fløte i kraften og ekstra kylling i

Blomkålsuppe med blomkål

Aspargesuppe med asparges

Pizzasnurrer (hjemmelaget)

Jeg kan spise poteter med smør eller rømme. Litt grønnsaker, for en mnd siden spiste jeg mye grønnsaker og nå frister det veldig lite.

Jeg spiser bedre når noen lager middagen, men da må det være ordentlig middag og det kan ikke mannen. Bare pannekaker som smaker tapetlim, pølse og potetstappe, Grandiosa osv... det kan vi ikke servere barna til hverdags uansett

Tvunget meg selv til å spise torsk hvis vi har det til middag.

Back
Topp