• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Middagstråd 6.oktober

Veldig sunn og næringsrik middag her i dag, spaghetti a'la capri med ekstra makaroni[8D][:D]

her blir det laks i form[:)][:)]

ORIGINAL: Lille Lu

Veldig sunn og næringsrik middag her i dag, spaghetti a'la capri med ekstra makaroni[8D][:D]

Bendik elsker det! Jeg pleier å slenge oppi en pose med amerikansk blanding eller noe, for å få litt grønnsaker med. Er avhengig av grønnsaker eller salat til middag.

Har ikke peiling på hva vi skal spise. Får høre med kjæresten hva han vil ha..

Kokte pølser, GILDE så klart, m potetstappe og kålerabistappe[:D]

svinesnitzel med eggnudler og hvitløksbaguetter til[;)] å bernesaus

Crispy chicken dinner kit [:D]

Bollefrikasè hos foreldrene mine

vet ikke helt enda jeg.

fiskesuppe med baguetter, kylling tandori eller pastsalat med skinke og egg

Vi skal ha ertesuppe, raspeball og saltkjøtt. Gleeeeder meg[:D]

Sannelig om jeg vet, ifølge vet vi har i hus enten kjøttsaus og pasta (med kyllingkjøttdeig) og salat, eller tacokjøttboller (av kyllingkjøttdeig) med potetstappe og (frossen) grønnsaksmix, eller kyllingfilet, nei, forresten, de er frossne, så det blir kjøttsaus eller tacoboller.

Det ble tacokjøttboller forresten, godt. Men litt vel mye grønnsaker i potetmosen denne gangen.

Og et par kjøttboller i rest, som jeg tenker å bruke i matpakken jeg skal lage til min kjære, kutte dem i to eller fire, og ha i et pitabrød med salat. (Egentlig skulle jeg bake halvgrove pitabrød, men det rakk jeg ikke, så det blir vanlige fra fryseren) Ja, han skal få med brødskiver også da, særlig siden det ikke blir et grovt pitabrød, så trengs det mer mat. Og litt frukt om jeg finner noe i kjøleskapet.

Nå rota meg meg bort fra MIDDAGS-tema da, men...

Back
Topp