MIDDAGSTPS

monicabebe

Forumet er livet
Noen gode idéer igjen?

Helt tom om dagen!

Her blir det Pasta med ostesaus og sinke.
K er bortreist så må passe på å spise pasta når han ikke er hjemme.

Her er det kjøttkaker med brun saus, poteter, gulrøtter og kålrabistappe som står på menyen. Ellers denne uka har vi laks og pasta, fish n' chips, fiskepudding med terteskjell og en rett med potetmos og kjøttdeig fra inne på oppskriftstråden vår på menyen denne uka

Vi har grillet i dag! [:)]

ORIGINAL: lenemor

Her er det kjøttkaker med brun saus, poteter, gulrøtter og kålrabistappe som står på menyen. Ellers denne uka har vi laks og pasta, fish n' chips, fiskepudding med terteskjell og en rett med potetmos og kjøttdeig fra inne på oppskriftstråden vår på menyen denne uka

Den med potetmos og kjøttdeig hørtes kjent ut! Med grønnsaker og ost da eller?

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: lenemor

Den med potetmos og kjøttdeig hørtes kjent ut! Med grønnsaker og ost da eller?

ja, jeg tror det er din oppskrift jeg skal bruke... men jeg tror faktisk jeg skal lage med bacon i stedet for kjøttdeig, for Johanna er ikke så glad i kjøttdeig - hun elsker bacon da

Det blir nok bra! Vi har ofte bacon og kjøttdeig vi.. og løk! Det er snadder![:D]

Stekt laks, med avocadosalat og tzatziki.. [:)] YUMMY!

avocadosalat??? hvordan lager du den?

AVOCADO SALAT(ca 2 pers):
1 Tomat
1/2 Rød løk
1/2 Slange agurk
1 Avocado
1 Beger arna apetina feta ost(om det er det heter)
Ha gjerne i noen ekstra oliven.

Skjær alt i terninger, og løken i strimler, ha i fet osten sammen med litt av oljen. Ha i salt, pepper og sitron.

KJEMPEGODT!!!

Back
Topp