Middagstipstråd

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Hvis noen har tips så tar jeg gjerne imot!
Jeg er i grunn middagslei, men vi er jo flere som skal ha mat, hehe..:D

I dag ble det spagetti og kjøttdeig:hilarious:

Idag har vi hatt kyllingfilet stekt i ovnen med olje, sitronsaft og masse krydder, soppstuing og søtpotet stekt i ovnen med maldonsalt, hvitløk og sitronsaft. Det er sååååå godt

Idag har vi hatt kyllingfilet stekt i ovnen med olje, sitronsaft og masse krydder, soppstuing og søtpotet stekt i ovnen med maldonsalt, hvitløk og sitronsaft. Det er sååååå godt
Åååååå, det hørtes godt ut!! I forrige svangerskap kunne jeg ikke ha kylling, er spent på om jeg klarer det denne gangen, er jo sååå godt!! :joyful:

Her kjører vi lam tikka masala laga av fårikålkjøtt som ble til overs :)

Her hadde vi idag gourmetretten: pølse, spaghetti og Toro tomatsuppe til saus Det legges sannelig ikke like stor innsats i middagen alle dagene...

Jeg har så insane lyst på pinnekjøtt med kålrabistappe ass[emoji849][emoji26]

Her er det alltid en slager med ost og skinke salat. Masse forskjellige grønnsaker, noen ganger med pasta. Også pitabrød og rømmedressing til. Godt å ikke alltid ha varm, tung mat til middag.

Pestopasta og laks forigårs, rødbetburger i pita med spinat og cottage cheese i går, hjemmelaget pizza i dag:-)

I dag blir det lefse pizza etter barnas valg [emoji1] Er så gøy å lage sin egen pizza.

I morgen blir det hjemmelaget Sushi [emoji7]

Søndag er det fårikål [emoji16]
Håper søndagen går bra [emoji28] ikke helt bra kombo med svangerskapskvalme og fårikål [emoji28]

Back
Topp