Middagstips?

Triiny

Elsker forumet
Jeg vet at jeg vil prøve noe nytt. Føler jeg spiser det samme hver uke[:'(]

det går mye i de samme tingene hos oss også.
idag blir det indrefilet svin, kokte poteter og gulrøtter, og grønpeppersaus til. kan ikke noe for at vi har det så ofte, for det er såååååååå godt! :)

Her blir det ferskt kjøtt med grønnskaker, poteter og klumper + løksaus ... Nammm! [:D]

Laget stoooor gryte med hjemmelaget lapskaus i går - så middagen er bankers i dag [;)]

Noe som er enkelt og godt:)
Kyllingkjøttdeig med takokrydder, stekt med løk og sjampignon, ha det i en ildfast form og strø litt frosne grønnsaker over, ha så potetmos oppå det hele og topp med ost...stek det i ovnen til osten får litt farge:) da spiser til og med mine gutter grønnsaker uten å klage:)
Håper du finner noe godt å spise:)

Tusen takk for mange tips[:D] Får vann i munnen

(
ORIGINAL: Catch

Kyllingkjøttdeig med takokrydder, stekt med løk og sjampignon, ha det i en ildfast form og strø litt frosne grønnsaker over, ha så potetmos oppå det hele og topp med ost...stek det i ovnen til osten får litt farge:) da spiser til og med mine gutter grønnsaker uten å klage:)

det tror jeg jammen jeg skal prøve en dag. og da tar du bare hvilke som helst frosne grønnsaker? og en pose potetmos, eller??

Ah!
 Denne må jeg prøve! [:)]

Da ble det pita pizza på meg og min samboer i dag:) Han ville ha pizza og jeg ville ha noe enkelt. Smakte supert[:D]

Men skal jaggu meg prøve noe av deres deilige retter og[:)]

ORIGINAL: huzky

(

det tror jeg jammen jeg skal prøve en dag. og da tar du bare hvilke som helst frosne grønnsaker? og en pose potetmos, eller??

Jeg bruker gulerøtter, blomkål og broccoli:)

ORIGINAL: AMAF

mmmm. så smart og så mye deilig Kidada!
Takk takk! Denne tråden skal jeg lagre ;)

Hvordan lager man tråder?[8|]

Back
Topp