Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(
ORIGINAL: Catch
Noe som er enkelt og godt:)
Kyllingkjøttdeig med takokrydder, stekt med løk og sjampignon, ha det i en ildfast form og strø litt frosne grønnsaker over, ha så potetmos oppå det hele og topp med ost...stek det i ovnen til osten får litt farge:) da spiser til og med mine gutter grønnsaker uten å klage:)
Håper du finner noe godt å spise:)
ORIGINAL: CatchAh!
Kyllingkjøttdeig med takokrydder, stekt med løk og sjampignon, ha det i en ildfast form og strø litt frosne grønnsaker over, ha så potetmos oppå det hele og topp med ost...stek det i ovnen til osten får litt farge:) da spiser til og med mine gutter grønnsaker uten å klage:)
ORIGINAL: huzky
(ORIGINAL: Catch
det tror jeg jammen jeg skal prøve en dag. og da tar du bare hvilke som helst frosne grønnsaker? og en pose potetmos, eller??