Middagstips!

TFE30

Glad i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2025
Noen tips til gode fredagsmiddager?
Samboer vil lage noe godt til meg i dag, men jeg er så kvalm og uggen at jeg ikke har lyst på noe særlig mat. Eller, har lyst på en god biff, men det er ikke noe godt når den er gjennomstekt :p

Haha, biff er det eneste som har fristet hele veien til meg også. Men spagetti har gått greit så lenge kjøttsausen og spagettien ikke blandes, og pizza med kun saus og ost. Men middag er vanskelig i den kvalme perioden:banghead:

Kanskje wok går? Eller kjøttkaker?

Haha, biff er det eneste som har fristet hele veien til meg også. Men spagetti har gått greit så lenge kjøttsausen og spagettien ikke blandes, og pizza med kun saus og ost. Men middag er vanskelig i den kvalme perioden:banghead:

Kanskje wok går? Eller kjøttkaker?
Huff ja! Det eneste som virkelig frister meg for tiden, er en medium-rare biff og pommes frites fra McDonalds :laughing002
Nå tror jeg vi ble enige om lasasgne, så håper det fortsatt høres godt ut innen middsagstid... Wok har jeg lagd meg til lunsj faktisk :D

Huff ja! Det eneste som virkelig frister meg for tiden, er en medium-rare biff og pommes frites fra McDonalds :laughing002
Nå tror jeg vi ble enige om lasasgne, så håper det fortsatt høres godt ut innen middsagstid... Wok har jeg lagd meg til lunsj faktisk :D
Kos dere!

Sliter også med dårlig matlyst på grunn av kvalme, og så blir jeg mer kvalm hver gang jeg spiser:( Men i dag gikk middagen relativt greit. Spiste stekte skiver av svinekjøtt som var røkt, krydret bare med salt og pepper og klarte faktisk å holde kvalmen på samme nivå som før jeg spiste. Litt salt og magert var visst tingen. Hadde noen enkle grønnsaker til også.

Har fortsatt ikke spist middag! Her kom kvalmen for fullt i dag:wacky: Forrige svangerskap var jeg kvalm fra start til slutt, litt roligere start denne gangen så hadde håpet det ikke ville bli så ille, men det spørs :nailbiting:

Back
Topp