Regner med det er flere med teflonhjerne, og kan trenge noen gode tips på hjemveien.
Legg dine middagsideer her
Legg dine middagsideer her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tomatsuppe og pannekaker er noe av det særeste jeg har vært borti. Fikk det når jeg lå på sykehuset og tenkte bare ooh dessert til lunsjen, så sa sambo at det vistnok var vanlig her borte å ha sammen med tomatsuppe Hvordan spiser dere det egentlig? Sammen eller etterhverandre?Bakt potet
Lasagne
Fiskekaker med potet og raspa gulerøtter.
Makaroni med kremost, creme fresh og kjøttdeig i ovnen.
potetstappe meg kjøttdeig og grønnsaker og ost på toppen i ovnen.
Taco
Pita
Fiskeboller i hvit saus
Fiskepinner.
Nachos
Tomatsuppe og pannekaker
Fiskesuppe
Landgang
Kylling, ris og salat
Du kan spise brie som er blitt varmebehandla! Trenger å varmes opp til 72 grader i minst 15 sekunder. Så du kan lage toasten i ovnen med osten påTorskedilla for tiden så mye torskemiddager her i huset!
Wrap med torsk (baker torsken, har litt tømme, tacossus, avokado, grønnsaker og ett halvt tonn syltet rødløk i wraps)
Smørdampet torsk med poteter og grønnsaker som får en runde i smøret etter dampingen er ferdig
Bakt torsk med blomkålspuré
Findus italiensk torskeform med pasta og tomatsaus
Overnevnte fiskeform med blomkålris
Laks bakt på en seng av potetskiver (kokes kjapt opp før de går i ovnen) og squash, toppes med rømme på fisken under bakingen
Laksewraps
Kylling fylt med kremost og krydder, surret i bacon, med bakte grønnsaker til (perfekt i airfryer! Supercrispy utpå, saftig og ordentlig gjennomstekt)
Toast med brie (ahh som jeg allerede savner brie, her ett fint kompromiss)
Stekt ris
Tomatsuppe
Gulrotsuppe
Fiskesuppe, både klassisk og tomatbasert
Pita med fyll (brokkolisalat og skinke eller kylling er favoritten)
Du kan spise brie som er blitt varmebehandla! Trenger å varmes opp til 72 grader i minst 15 sekunder. Så du kan lage toasten i ovnen med osten på
Det er faktisk veldig godt. Og litt mer tyngde enn bare tomatsuppe føler jeg. Men jeg spiser det sammen. Tar et bit annenhver gang. Nam nam. Heheh.Tomatsuppe og pannekaker er noe av det særeste jeg har vært borti. Fikk det når jeg lå på sykehuset og tenkte bare ooh dessert til lunsjen, så sa sambo at det vistnok var vanlig her borte å ha sammen med tomatsuppe Hvordan spiser dere det egentlig? Sammen eller etterhverandre?
Supper eller litt enkle litt salte ting som potetmos kanskje? Eller salat som er friskt kanskje?Noen som har middagstips når man er kvalm? Kommer ikke på en ting jeg kunne tenkt meg å spist..
Ja prøver meg på salat, takkSupper eller litt enkle litt salte ting som potetmos kanskje? Eller salat som er friskt kanskje?
Pizza klarer man alltid spise litt av, bestill deg fra feks Peppes eller Pizzabakeren. Så slipper du å stå i matlukta før du skal spise. Ellers nacho er jo godt, den er jo salt. Kanskje ikke direkte middag, men med kjøttdeig, ost, salsa, rødløk og mais så er det jo plutselig litt mat da.Noen som har middagstips når man er kvalm? Kommer ikke på en ting jeg kunne tenkt meg å spist..
Jeg takler ikke fettete ting når jeg er kvalmPizza klarer man alltid spise litt av, bestill deg fra feks Peppes eller Pizzabakeren. Så slipper du å stå i matlukta før du skal spise. Ellers nacho er jo godt, den er jo salt. Kanskje ikke direkte middag, men med kjøttdeig, ost, salsa, rødløk og mais så er det jo plutselig litt mat da.
Heheh. Jeg orker ikke tung mat. Men er jeg veldig kvalm spiser jeg ett tørt knekkebrød først. Så deler jeg litt, til jeg er bedre i formen.Jeg takler ikke fettete ting når jeg er kvalm