Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hører ikke til på dette forumet, men legger ut denne allikevelHva spiser dere til middag? Jeg er blitt helt tom for middags idéer for tida, og det har blitt veldig mye av det samme. Noe tips til god, sunn middag, som ikke tar en evighet å lage?
Liker Trines matblogg veldig godt! Har vært inne på nettsiden flere ganger for å finne oppskrifter, men har ikke tenk på å bruke den som tips til hva jeg skal lage..Må bare si at Trines Matblogg er veldig bra når det gjelder sunn og god variert mat. Har funnet mye der som er fast innslag nå. Feks. laks med mangosalat, torsk med chorizo, chili con carne, tomatsuppe, thaisuppe (egentlig veldig mange enkle supper der). Ellers går det mye i indisk hos oss, kylling i ovnen med tomat, bacon og ost (som lørdagsmiddag feks), pasta, bakt potet... pluss vanlige middager som lapskaus, spaghetti, pizza osv.
Hihi, ja sånn kan det bli noen ganger. Hun har også sånne ukesmenyer som kan være greit å følge slik at kostholdet blir variert.Liker Trines matblogg veldig godt! Har vært inne på nettsiden flere ganger for å finne oppskrifter, men har ikke tenk på å bruke den som tips til hva jeg skal lage..