Middagstips

Håper på nr 4

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibaluba 2017
Novemberlykke 2018
Nå som mange er kommet seg litt med kvalmen ,og matinntaket kanskje er blitt sunnere så hadde det vært kjekt med gode middagstips/lunch-retter å få litt nye tips:)
Hva hadde du til middag/god lunch idag ?:)

Til lunsj hadde jeg ikke noe spennende.. hehe! Brødskive med makrell :). Middag ble det gryterett med ris. Er så dårlig på matfronten om dagen!! Trenger tips selv:)

Til lunsj hadde jeg ikke noe spennende.. hehe! Brødskive med makrell :). Middag ble det gryterett med ris. Er så dårlig på matfronten om dagen!! Trenger tips selv:)
Ja jeg tenker det er veldig snart gjort å gå i fella når det kommer til matveien ... man tar noe lettvint å gjerne det samme om å om igjenn :)

Idag hadde vi hjemmelagde hamburgerbrød med hjemmelaget pulled pork, hjemmelaget coleslaw, potetbåter og salat til:)

Vi har grillet mye de siste dagene. Koteletter, pølser og hamburgere med enkelt tilbehør. Men nå er vi litt lei, så blir pastasalat med ost og skinke i dag og fiskepinner i morgen:)

I dag blir det hjemmelaget blomkålsuppe til lunsj. Rester fra i går..
Sen middag i dag, tror det må bli enkelt og greit, pølsegrateng med makaroni.

Genialt med tips ☺️
Ja nå er det bare å fyre løs:)
Aner ikke hva jeg gidder servere idag da det er fysiotime kl 14.25, noe så bortkasta i seg selv,å dårlig tidspunkt, så det får bli en lettere middag idag:)

Last edited:
Pølser i lomper og brød har det blitt en del av i det siste, har variert litt da, kjøpt ostepølser også, ha ha!

Tomatsuppe
Lasagne
Fiskekaker med potetmos og grønnsaker
Taco, ha ha !
Spaghetti
Pannekaker
Wok
Ser vi ikke har hatt så sunne middager i det siste men, he he ... orker ikke stå på kjøkkenet ..

Pølser i lomper og brød har det blitt en del av i det siste, har variert litt da, kjøpt ostepølser også, ha ha!

Tomatsuppe
Lasagne
Fiskekaker med potetmos og grønnsaker
Taco, ha ha !
Spaghetti
Pannekaker
Wok
Ser vi ikke har hatt så sunne middager i det siste men, he he ... orker ikke stå på kjøkkenet ..
Er formen dårlig og/eller været veldig bra så blir det ofte "fortgjort" middag :) denne lista her hadde barna jublet av ;)

I går lagde jeg stekt ris og grønnsaker med vannamei (?) Reker og østerssaus. Og hvitløksbrød ved siden av. Var helt nydelig..:) og jeg fikk i meg grønnsaker!!! :hilarious:

litt usikker på hva jeg skal prøve i dag, men været tilsier noe lett, som ikke krever tid på kjøkkenet. :)

Hjemmelaga hamburgere idag. Med cheddarost og baconskiver ogsp valgfritt av grønnsaker å ha på[emoji108] Gleder meg til middag.

I går lagde jeg stekt ris og grønnsaker med vannamei (?) Reker og østerssaus. Og hvitløksbrød ved siden av. Var helt nydelig..:) og jeg fikk i meg grønnsaker!!! :hilarious:

litt usikker på hva jeg skal prøve i dag, men været tilsier noe lett, som ikke krever tid på kjøkkenet. :)
Dæken det hørtes godt ut!!!!:)

Myyye godt altså:D

Idag ble det Fiskeburger,LOFOTEN fiskeburger såklart :hilarious: med soppstuing,salat ,aioli, fetaost og jalapenos :) matvrak!!:)

Back
Topp