Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke lyst på varmmat så det er så vanskelig. Har lyst på litt friske ting liksom
Får fint ned sitron iste, saftis o.l. Så middag er vanskelig. Aner ikke hva jeg skal lage fra dag til dag.
Vi endte opp med å grille i går, jeg har jo ikke lyst på kjøtt eller pølser da så spiste maiskolber og potetbåterHva ble det?
Hehe... husker jeg fikk et anstrengt forhold til taco i første graviditet. Syntes det lukta pytonTaco i dag, mannen er borte i helga. Lurer på om ungene kunne lagd mat selv
Værste er egentlig å stå å lageHehe... husker jeg fikk et anstrengt forhold til taco i første graviditet. Syntes det lukta pyton
Taco i dag, mannen er borte i helga. Lurer på om ungene kunne lagd mat selv
Kanskje 8åringen klarer det hvis jeg er der å veileder. Vi har avtale om at han skal i dag få opplæring i taco-lagingHaha! Tja, toro tomatsuppe klarer de kanskje?
Kanskje 8åringen klarer det hvis jeg er der å veileder. Vi har avtale om at han skal i dag få opplæring i taco-laging
5åringen var sulten etter bhg, hun fikk beskjed om at det ikke ble taco helt enda så hun fikk ordne seg noe og jaggu ordet hun seg to brødskiver
Haha iallefall fint de kan ordne seg brødskive selvJammen da kan du slappe av de neste 7,5mnd lær 8åringen 6 ulike retter og så tar dere takeaway den siste dagen.
Åh! Det høres utrolig digg utJeg spiser veldig mye kokt nykål om dagen, eneste som går ned. Det smaker så godt og saftig pluss at det ikke er så jævlig å spy opp igjen
Kjør på! Nykålen er utrolig god nåÅh! Det høres utrolig digg ut
Setter det på handlelistaKjør på! Nykålen er utrolig god nå