Middagstips?

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Hva synes dere går greit å spise til middag mtp kvalme? Har ikke lyst på noe som helst når det står på, men er sulten og burde spise...

Pizza rustica med pepperoni [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Kyllingfilet har reddet meg mange ganger, og grillkylling fra varmdisken på butikken[emoji120]

Jeg har ikke lyst på varmmat så det er så vanskelig. Har lyst på litt friske ting liksom :p
Får fint ned sitron iste, saftis o.l. Så middag er vanskelig. Aner ikke hva jeg skal lage fra dag til dag.

Kjenner jeg er glad det er mannen som lager middag de fleste dager, ellers hadde det blitt dårlig med middager her i huset nå. Han lagde fisk i dag, og det gikk lettere ned enn forventet :)

Jeg har ikke lyst på varmmat så det er så vanskelig. Har lyst på litt friske ting liksom :p
Får fint ned sitron iste, saftis o.l. Så middag er vanskelig. Aner ikke hva jeg skal lage fra dag til dag.

Hva ble det? :)

Med forrige så var det pommesfrites fra gatekjøkken som jeg fikk ned pga kvalmen.

Taco i dag, mannen er borte i helga. Lurer på om ungene kunne lagd mat selv :p

Haha! Tja, toro tomatsuppe klarer de kanskje?
Kanskje 8åringen klarer det hvis jeg er der å veileder. Vi har avtale om at han skal i dag få opplæring i taco-laging ;)
5åringen var sulten etter bhg, hun fikk beskjed om at det ikke ble taco helt enda så hun fikk ordne seg noe :p og jaggu ordet hun seg to brødskiver :)

Kanskje 8åringen klarer det hvis jeg er der å veileder. Vi har avtale om at han skal i dag få opplæring i taco-laging ;)
5åringen var sulten etter bhg, hun fikk beskjed om at det ikke ble taco helt enda så hun fikk ordne seg noe :p og jaggu ordet hun seg to brødskiver :)

Jammen da kan du slappe av de neste 7,5mnd :) lær 8åringen 6 ulike retter og så tar dere takeaway den siste dagen.

Jeg spiser veldig mye kokt nykål om dagen, eneste som går ned. Det smaker så godt og saftig pluss at det ikke er så jævlig å spy opp igjen :hilarious:

Back
Topp