Middagstips

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Noen som har middagstips til en kvalm kropp? Lyster litt på kebab, men det har hverken jeg eller de to i magen noe godt av :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har lyst på medium stek biff...... (men det bør jeg jo ikke spise...)

og masse bernaisesaus.

Her er det jeg har prøvd meg på.
Spaghetti med kjøttdeig.
Pizza
Skinkesteik
Fårikål
Nuddler med kylling
Løkringer
Kjøttboller og pasta
Risengrynsgrøt..
Alt kommer jo bare opp. Men hvis jg ser en pakke kjeks til så klikker jeg... jeg spyr jp til alle døgnets tider

I dag skal vi prøve løvbiff med chips å soppstuing.

Men nuddler med kraft var ikke så værst. Å det var vell en av de få tingene som ikke provoserte frem brekning.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke akkurat middag, men je får i meg noen "rett-koppen-supper", helst tomat eller grønnsaksupo. Ikke sånne med kjøttbiter. Ellers er det lite som går ned, de viktigste for mg er å ikke delta i tilberedningen av maten, da kommer brekningene med en gang.

Jeg er litt redd for nudler fordi det inneholder palmeolje :/

Alt kommer opp her og uansett, og Ritz tåler jeg heller ikke synet av :P

Får se hva vi finner på :D

Ingenting frister, så om noe plutselig frister så er det det jeg må få i meg - om det er kebab eller laks så får det bare være :-) viktigste er å få i seg noe.

.. mc dobalds i går :confused:

Følger denne tråden! I dag har jeg nesten fått i meg en liten flaske med cola ( vet jeg ikke skal drikke så mye av det) og en halv skolebolle :/ Skal prøve meg på litt kinamat i dag.. Stekte nudler.... Men eneste som har gått ned nå er ostesmørbrød i ovnen og skal da helst være knustørt :p

De tror jeg er greie :) Det er de med smak av kylling osv som inneholdet palmeolje :)

Ja de innholder bull palmeolje... men... er det en greie med palmeolje å graviditet? Altså.. palmeolje i store mengder er uansett ikke bra.. men...

Ja de innholder bull palmeolje... men... er det en greie med palmeolje å graviditet? Altså.. palmeolje i store mengder er uansett ikke bra.. men...

Nei, det er ikke noe spess ift graviditet :) Det er bare jeg som ikke vil ha så mye av det i meg generelt

Mye toast på meg i det siste, men blir kvalm av tanken nå. Gruer meg hver dag for hva jeg skal spise, ingenting som frister, men idag ble det mc donalds... Kan jo ikke spise junk HVER dag, men men... :P ellers er det vel nudler som frister nå og da..så spiser jeg en del saft-is utenom.. :P men gleder meg til kvalmen er vekke og matlysten kommer tilbake!!

Back
Topp