Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå fy f**n DET hørtes godt ut. Det fikk jeg lyst på nå. Bare så fint jeg ikke har slikt i hus da... :/Skjær en baguett på langs, smør på litt pesto, legg på et par skiver med strandaskinke og et par skiver med fersk moserella. Inn i ovnen til osten er passe smeltet. Server med tomat, ruccola og melonbiter.
Det er så utrolig godt og lett å lage. Har hatt lyst på det i hele dag. Men spørst om det er så fantastisk hvis du er kvalm. Supert til helgekos eller foreningsmat
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Skjær en baguett på langs, smør på litt pesto, legg på et par skiver med strandaskinke og et par skiver med fersk moserella. Inn i ovnen til osten er passe smeltet. Server med tomat, ruccola og melonbiter.
Det er så utrolig godt og lett å lage. Har hatt lyst på det i hele dag. Men spørst om det er så fantastisk hvis du er kvalm. Supert til helgekos eller foreningsmat
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ris skal være bra for kvalme. Og kylling/kalkun er jo lyst og magert, og godt for kvalme syns jeg da.
Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
Mmm det hørtes truolog godt ut! Det skal jeg sannelig prøvevi skal ha laks i dag. steiker paprika i alle farger som jeg blander med kokt ris som tilbehør. og sweet chili sauS på toppen. lett og god matfor seint svar, men anbefales alle!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app