Middagstips?

et kjapt og enkelt er pasta rør, dolmio alfonso(?) saus og kjøttdeig i en form med ost oppå og stekes i stekeovn! Nam! jeg pleier å ha i litt ekstra hvitløk og oregano :)

i dag skal vi ha koteletter med poteter,kålrot stappe og sjysaus og i morgen skal vi ha wok med kalkun, onsdag blir d hjemmelaget fiskegrateng, torsdag skal jeg ha veninne kveld da blir d kylling wok, fredag blir lasagne,lørdag bacon surra kylling i form (sammen med grønnsaker og feta ost) søndag blir d breiflabb med sopp risotto.  vi har en "regel" at vi skal spise fisk minst 2 ganger i uken. samtidig må d være litt barnevennlig slik at sønnen min kan spise d. han spiser ikke sammen med oss på lørdager da. da vi spiser etter han har lagt seg. så da får han noe som jeg har laget å fryst ned til han :D

Gode tips her. Sliter litt om dagen selv med matlysten, da kvalmen har meldt seg for fullt...
Må i alle fall blir noe lettvindt for resten av familien, da jeg ikke er i form til å diske opp... :)

Har klart middag til i dag og i morgen. I dag blir det kyllinglår og potetmos med hvitløk og salat (fikk lyst på kentucky drumsticks da jeg var i butikken :p) I morgen blir det kyllingfilet og grønnsaksgrateng. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Back
Topp